Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Decizia privind limitarea numărului de călători în transportul public din Moldova a fost suspendată până la sfârșitul lunii februarie.

Decizia privind limitarea numărului de călători în transportul public din Moldova a fost suspendată până la sfârșitul lunii februarie.

Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică a decis să suspende până la 28 februarie inclusiv prevederile privind limitarea numărului de persoane în transportul feroviar și rutier din traficul raional, local și municipal la 50% din capacitate. CNESP a luat această decizie, după ce cele mai reprezentative asociații patronale de transportatori au dat asigurări că își vor mobiliza membrii să respecte strict măsurile de prevenire a răspândirii infecției COVID-19 în unitățile de transport. Potrivit deciziei comisiei, agențiile guvernamentale responsabile urmează, în limitele competenței lor, să asigure o monitorizare mai strictă a respectării măsurilor de prevenire și control al infecției COVID-19 de către persoanele fizice și juridice implicate în transportul feroviar și rutier de călători din traficul local, municipal / raional/ interraional, din traficul internațional, precum și activități conexe (stații auto / feroviare, stații de inspecție tehnică etc.). Potrivit serviciului de presă al guvernului, dacă până la 28 februarie transportatorii demonstrează capacitatea de a respecta măsurile anti-epidemice în transport, Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică va permite revenirea la regimul de lucru precedent. Dacă acest lucru nu se va întâmpla, comisia va reveni la decizia adoptată săptămâna trecută, privind limitarea numărului de persoane în unitățile de transport la 50% din capacitate. Amintim că APOTA a anunțat o acțiune de protest pe 23 februarie, în semn de protest față de decizia comisiei. În același timp, primarul general de Chișinău a declarat că condițiile actuale la întreprinderile municipale de transport public nu permit respectarea cerințelor comisiei. În același timp, Comisia și-a anulat decizia anterioară privind regimul special de funcționare a piețelor comerciale. Potrivit noii decizii a comisiei, activitatea piețelor va fi reglementată de comisiile teritoriale de urgență de sănătate publică. Acestea vor stabili măsurile de sănătate publică necesare în conformitate cu gradul de risc pe teritoriul administrativ respectiv, în conformitate cu Planul de pregătire și răspuns COVID-19. // 22.02.2021 - InfoMarket.

Noutați dupa tema