
Compania Moldovagaz a semnalat unele erori în distribuirea compensațiilor pentru gaze, care vor fi eliminate luna viitoare.
Compania "Moldovagaz" a informat că a fost finalizată calcularea și distribuirea facturilor pentru gazele naturale consumate în luna noiembrie a acestui an. Compania a menționat că au existat cazuri în care nivelul de vulnerabilitate socială al unor consumatori, menționat în facturi, a fost diferit de cel stipulat de Guvern prin intermediul platformei www.compensatii.gov.md. În această situație, compania îi invită pe consumatori să achite sumele facturate în facturile aferente lunii noiembrie. În același timp, diferențele financiare identificate în următoarele zile/săptămâni vor fi contabilizate ca avans, după care recalcularea va fi inclusă în facturile aferente lunii decembrie, care vor fi trimise consumatorilor la începutul lunii ianuarie. În cazul în care consumatorii au întrebări suplimentare, aceștia pot apela centrul de contact Moldovagas la numărul unic 1304 sau se pot adresa la Centrul de Relații cu Consumatorii din mun.Chișinău. Puskin nr. 64, municipiul Chișinău, precum și la oficiile comerciale ale companiei din regiunile țării. Vadim Ceban, președintele "Moldovagaz", a explicat că, compensațiile vor fi achitate în funcție de nivelul de vulnerabilitate indicat în chitanța de plată pentru luna noiembrie. În cazul în care există discrepanțe cu informațiile din baza de date de pe site-ul Ministerului Muncii și Protecției Sociale - ajustarea și/sau recalcularea se va face luna următoare.// 08.12.2022 — InfoMarket