Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

O întâlnire de afaceri dedicată dezvoltării comerțului online în Moldova va avea loc pe 28 noiembrie la Cahul

O întâlnire de afaceri dedicată dezvoltării comerțului online în Moldova va avea loc pe 28 noiembrie la Cahul

Alianța Antreprenorilor Mici și Mijlocii din Moldova, în parteneriat cu Inotek, cu suportul Proiectului Tehnologiile Viitorului (FTA) finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie, organizează o întâlnire regională la Cahul. Aceasta va fi dedicată dezvoltării vânzărilor online și instrumentelor moderne de organizare a comerțului electronic. Întâlnirea se va desfășura în formatul unui mic dejun de afaceri, iar vorbitorii vor fi antreprenori cu experiență vastă în domeniul comerțului online. Astfel, Victor Nistorike, administrator și coproprietar al brutăriei Bardar, va povesti despre dezvoltarea comerțului online al brutăriei. În cei 5 ani de activitate sub conducerea sa, cifra de afaceri a Bardar Bakery a crescut de 3 ori, a fost stabilit exportul în România, Germania și Franța, iar produsele companiei sunt prezentate în peste 200 de magazine, printre care Kaufland și eMag. Al doilea invitat al întâlnirii a fost Sergey Malay, fondatorul mărcii Hermina. Compania este cunoscută pentru utilizarea tehnologiilor moderne în producția de tricotaje. Inițial, compania a început să lucreze în România, dar ulterior și-a mutat producția în Moldova. Acum, compania produce haine pentru branduri europene cunoscute. Doar în 2022, pe site-ul Hermina.md au fost vândute peste 5 mii de produse în valoare de 2 milioane de lei, iar astăzi mai mult de 20% din vânzările companiei au loc prin intermediul platformelor online. Tot la Cahul, își va împărtăși experiența Ion Guțu, CEO al Rivosmart și reprezentant al GoMag în Moldova, care are peste 10 ani de experiență în marketing digital și comerț electronic. Acesta consiliază companiile în domeniul vânzărilor online, iar printre clienții săi se numără deținătorii brandurilor Granier, Dulcinella, Vitra, Hermina, Oratorica, EduJoc, Instrumente.md și altele. Întâlnirea va avea loc pe 28 noiembrie la centrul Inotek din Cahul. Pentru a participa la eveniment este necesară înregistrarea, detalii la link-ul: https://bit.ly/BusinessBreakfast_2 // 15.11.2024 - InfoMarket.

Noutați dupa tema