
Agenția pentru Investiții organizează un nou eveniment din seria Export Vision, dedicat Țărilor de Jos
Agenția constată o creștere stabilă a cererii pentru produsele din Moldova - de la fructe proaspete și uscate la produse de panificație și sucuri naturale. De exemplu, se remarcă faptul că importurile din Moldova în Țările de Jos au crescut în următoarele categorii de produse: produse de panificație, produse de patiserie, biscuiți - cu 14%, pulovere, cardigane și tricotaje fine - cu 11%, sucuri de fructe și legume - cu 11%, alcool etilic nedenaturat - cu 9%, caise, cireșe, piersici și prune - cu 7%, fructe uscate - cu 7%, mere proaspete, pere și gutui - cu 6%. Interesul crescut din partea uneia dintre cele mai dinamice piețe din Europa deschide noi oportunități pentru producătorii locali care doresc să-și extindă exporturile. Participanții la Export Vision vor afla de la experți cum să pătrundă cu succes pe piața UE, care sunt reglementările comerciale în vigoare în Țările de Jos, care sunt tendințele actuale de consum și care sunt strategiile de export eficiente. Evenimentul va fi, de asemenea, o platformă pentru stabilirea de relații de afaceri și parteneriate internaționale. Agenția pentru Investiții organizează Export Vision cu sprijinul Grupului Băncii Mondiale și al Proiectului pentru creșterea competitivității. Evenimentul va avea loc pe 8 iulie la Digital Park. Înregistrarea preliminară este disponibilă la adresa https://shorturl.at/FIrww. // 27.06.2025 — InfoMarket.