Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În ultimii 10 ani, Moldova a primit peste 1 miliard de euro de la UE, BEI și BERD pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere și feroviare.

În ultimii 10 ani, Moldova a primit peste 1 miliard de euro de la UE, BEI și BERD pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere și feroviare.

Acest lucru a fost comunicat de Delegația UE în Republica Moldova în contextul dării în exploatare a segmentului rutier Porumbrei-Cimișlia, construit cu un credit preferențial BEI în valoare de 30 de milioane de euro. Pe parcursul ultimilor 10 ani, Uniunea Europeană și Echipa Europei, prin intermediul Băncii Europene de Investiții și al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, au contribuit semnificativ la îmbunătățirea interconexiunilor prin dezvoltarea rețelei de transport rutier din Moldova. "Astfel, Republica Moldova a primit peste 1 miliard de euro în sprijinul infrastructurii de transport pentru drumuri și căi ferate. Mai mult de 700 km de drumuri și 200 km de căi ferate au fost sau vor fi reabilitate în Moldova cu sprijinul UE", subliniază Delegația UE în Moldova. //09.11.2022 – InfoMarket

Noutați dupa tema