Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Moldova, destinație-surpriză pentru campania „Let’s Get Lost”

Moldova, destinație-surpriză pentru campania „Let’s Get Lost”

Chișinău, 12 septembrie 2025 Astăzi, Moldova devine destinația necunoscută a campaniei „Let’s Get Lost”: la Aeroportul Internațional Chișinău „Eugen Doga” au aterizat peste 130 de oaspeți din Italia — jurnaliști, influenceri și turiști — pentru un program construit pe experiențe autentice și storytelling produs la fața locului.
În următoarele trei zile (12–15 septembrie), Moldova se transformă pentru ei într-un „platou” de povești: vinării cu tradiție, peisaje rurale calme, bucate locale și oameni deschiși.

Let’s Get Lost este o campanie cu destinație surpriză: locul se dezvăluie abia la aterizare, iar programul este gândit simplu și clar, astfel încât participanții să vadă ce înseamnă Moldova în mod autentic. Ei vor vizita vinării și crame, vor explora natura și locuri emblematice, vor gusta mâncarea locală, vor participa la ateliere de meșteșugărit și la activități în aer liber. Scopul este ca fiecare să plece acasă cu povești reale, fotografii și materiale video despre țara noastră.
“Let’s Get Lost nu este doar o călătorie, ci o invitație de a trăi Moldova cu toate simțurile. Ne bucurăm să primim publicul italian și presa internațională într-o experiență în care oamenii, gusturile și peisajele noastre devin cea mai bună carte de vizită. Prin autenticitatea Moldovei, vom încerca să cucerim inimile oaspeților noștri italieni și să le arătăm adevăratul farmec al țării noastre.” a menționat Natalia Bejan, Director al Agenției de Investiții.

Pe durata șederii, participanții vor descoperi un concentrat de experiențe reprezentative pentru profilul turistic al Moldovei: vinării și patrimoniu oenologic, peisaje colinare și situri cu puternică amprentă culturală, rețete și ingrediente locale prezentate în ateliere practice, meșteșuguri vii (de la țesut la pictură cu vin) și activități pe râu sau în aer liber. Distanțele scurte din proximitatea capitalei permit o densitate mare de conținut într-un timp limitat, iar interacțiunea directă cu ghizi, producători și artizani locali asigură autenticitate și acces.

Campania „Let’s Get Lost” a mai avut ediții în UAE, Turcia, Kârgâzstan și Spania. Acum, Republica Moldova se alătură acestei hărți de destinații care se descoperă prin experiențe directe și conținut creat la fața locului.
Directoare interimară IP Oficiul Național al Turismului, Ana Sandra: „Ne bucurăm să găzduim astăzi în Republica Moldova un grup impresionant de peste 130 de jurnaliști și turiști din Italia, în cadrul unui info tur menit să le ofere o experiență autentică a culturii, tradițiilor și potențialului turistic al țării noastre. Acest demers face parte din strategia noastră de promovare a Moldovei ca destinație turistică unică în regiune. Prin astfel de inițiative, ne propunem să consolidăm imaginea țării pe plan internațional și să atragem tot mai mulți vizitatori curioși să descopere farmecul autentic al Moldovei.”

Campania este organizată în Republica Moldova de Wizz Air și Agenția de Investiții, în parteneriat cu Oficiul Național al Turismului și cu sprijinul Ministerului Culturii al Republicii Moldova. Parteneri ai evenimentului: Ukraine-Moldova American Enterprise Fund (UMAEF) Mastercard, Aeroportul Internațional Chișinău, Rădăcini Wines, ONVV, ANTRIM, Muzeul de Etnografie și Istorie Naturală.

Noutați dupa tema