Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib și Visa au adus plus de energie și beneficii la Festivalul Lupilor 2025

Maib și Visa au adus plus de energie și beneficii la Festivalul Lupilor 2025

În inima Orheiului Vechi, Festivalul Lupilor a adunat mii de oameni veniți să trăiască muzica, libertatea și spiritul de comunitate. În calitate de parteneri generali pentru prima dată la acest festival, maib și Visa au completat vibe-ul unic al evenimentului prin două zone special amenajate, create pentru confortul și distracția participanților.
Pe scenă, Lupii lui Calancea au strălucit și au electrizat publicul cu un show intens, plin de ritmuri care au făcut ca Orheiul Vechi să vibreze.

Într-o atmosferă efervescentă, cu artiști de top și priveliști spectaculoase, publicul a alternat momentele de relaxare cu experiențe care au adăugat culoare și energie festivalului. De la provocările pline de adrenalină din zona activity, până la momentele de socializare, fiecare detaliu a fost gândit pentru a amplifica bucuria de a fi acolo.
Fast track-ul la comercianți a fost un beneficiu apreciat – un detaliu simplu, dar esențial, care le-a permis participanților să revină rapid la atmosfera festivalului.

Natalia Casapciuc, Director Dezvoltare Business, Visa Moldova:
”În 2025, Visa a fost partenerul ediției aniversare a festivalului Festivalul Lupilor, desfășurat în pitoreasca zonă Orheiul Vechi. Această colaborare a făcut parte dintr-o inițiativă culturală globală a companiei, menită să susțină valorile naționale și să păstreze patrimoniul cultural în țările în care este prezentă, inclusiv în Republica Moldova. Visa își propune să consolideze legătura cu comunitățile locale, îmbinând tehnologiile moderne cu tradițiile, pentru a face viața de zi cu zi a clienților mai confortabilă, mai sigură și mai bogată în experiențe. În cadrul festivalului, vizitatorii au avut posibilitatea să deschidă un card red de la maib și Visa, care oferă o gamă largă de beneficii valoroase pentru deținători. Cei care au profitat de această oportunitate au primit cadouri memorabile, iar inițiativa a devenit un exemplu concret al modului în care Visa și maib contribuie împreună la îmbunătățirea calității vieții – prin soluții accesibile, confort și respect pentru tradițiile culturale.

Doina Fetco, Directoare Marketing maib:
„Parteneriatul cu Festivalul Lupilor marchează un moment important pentru maib și Visa. Credem în puterea experiențelor care aduc oamenii împreună și creează conexiuni autentice. Spectacolul impresionant oferit de Lupii lui Calancea a fost o celebrare a creativității și a identității noastre culturale, o îmbinare armonioasă între tradiție și inovație, valori care se regăsesc și în modul în care dezvoltăm soluții bancare pentru clienții noștri. Suntem onorați că am putut contribui la energia festivalului, oferind participanților atât activități interesante, cât și beneficii concrete, care le-au făcut experiența mai plăcută.”

Implicarea maib și Visa a început înainte de deschiderea porților: printr-o campanie promoțională dedicată atât clienților noi, cât și celor existenți: au fost oferite bilete, reduceri și oportunități reale pentru iubitorii de muzică de a fi parte din festival.
Prin parteneriatul general la Festivalul Lupilor, maib și Visa și-au reafirmat rolul de a susține evenimente care inspiră, aduc oamenii împreună și transformă momentele petrecute într-un cadru spectaculos în amintiri de durată.
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema