Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib lansează campania de imagine „Știm cum e”, un nou pas în construirea unei experiențe bancare centrate pe client

Maib lansează campania de imagine „Știm cum e”, un nou pas în construirea unei experiențe bancare centrate pe client

Maib anunță lansarea noii campanii de imagine cu genericul „Știm cum e”, o continuare a campaniei „Tu conduci. maib”, menită să pună în lumină umanitatea brandului și focusul sporit pe care îl va pune pe experiența clientului și crearea de relații autentice cu fiecare client.
 
Știm cum e” duce mesajul brandului mai departe, punând accent pe relațiile reale, empatie, umanitate, momente care contează și banking care simte ce contează. Mesajul central transmite angajamentul de a face banking altfel decât doar în plan operațional. Să fim prezenți, oferind încredere, sprijin și soluții care contează, exact atunci când e nevoie.
 
Giorgi Shagidze, Președintele maib:
„La maib, credem că adevărata grijă începe prin a asculta. Campania „Știm cum e” este o promisiune: să ascultăm, să înțelegem și să fim alături de clienții noștri pentru ca ei să meargă mai departe, ajutându-i să crească, să prospere și să realizeze ceea ce contează cel mai mult”.

https://www.youtube.com/watch?v=z7IScA0ZNrs

Această campanie marchează o nouă etapă pentru maib, care își reafirmă angajamentul de a fi un brand centrat pe client, atent la experiențele clientului și profund uman. Noua campanie este inspirată din viața reală – din provocările, deciziile și visurile clienților. Fie că este vorba de o plată online, o vizită în sucursală sau o interacțiune digitală, obiectivul maib este ca fiecare client să se simtă:
✔️ ascultat
✔️ înțeles
✔️ sprijinit
și să aibă o experiență plăcută în relația cu banca sa, maib.
 
Conceptul creativ al campaniei este dezvoltat de agenția-parteneră NRG Publicis Moldova.
 
Eugen Boico, Director General NRG Publicis Moldova:
„Adorăm să lucrăm la astfel de proiecte. Pentru că nu doar comunicăm o convingere a brandului, dar și lansăm o invitație simplă către fiecare din noi să fim mai atenți și mai empatici unul cu altul în fiecare zi”.
 
Astfel, „Știm cum e” înseamnă banking cu grijă reală – acolo unde empatia întâlnește eficiența, iar tehnologia amplifică conexiunea umană, nu o înlocuiește. În concluzie, la maib, experiența clientului nu este doar un KPI. Este promisiunea noastră zilnică. Să ascultăm cu adevărat. Să răspundem repede. Să fim clari. Să fim de ajutor.
Campania se adresează tuturor clienților maib – persoane fizice, antreprenori, companii sau parteneri instituționali – dar și colegilor noștri, care contribuie zilnic la modelarea unei experiențe bancare mai bune, caracterizate de centrare pe client, inovație, transparență, agilitate, spirit de echipă, empowerment, orientare spre rezultate.
Campania se va desfășura până în luna noiembrie și va fi vizibilă la TV, radio, în outdoor, pe online și în mass-media printr-o serie de mesaje construite în jurul momentelor care definesc cu adevărat experiența clientului, iar produsele bancare vor fi prezentate din perspectiva mesajului noii campanii.
Știm cum e. De asta suntem cu tine. Iar tu conduci. maib

Noutați dupa tema