Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

„Masa Bucuriei”: De patru ani, oamenii maib aduc bucurie la masa celor care au nevoie

„Masa Bucuriei”: De patru ani, oamenii maib aduc bucurie la masa celor care au nevoie

Oamenii maib au demonstrat, încă o dată, că binele începe cu un gest simplu și o inimă deschisă. Pregătiți cu zâmbete, energie și dorința de a contribui la un Paște mai luminos pentru vârstnicii din Moldova, angajații maib s-au alăturat voluntarilor din Campania Națională „Masa Bucuriei”, organizată de Misiunea Socială „Diaconia”.

În mai multe supermarketuri din Chișinău, oamenii maib au devenit, pentru o zi, ambasadorii faptelor bune, mobilizând comunitatea să doneze alimente pentru cei care au nevoie de sprijin. Astfel, au fost adunate peste 36 de mii de kilograme de alimente neperisabile doar în Chișinău, cu 10 mii de kilograme mai mult decât anul trecut.
Donațiile acumulate vor fi distribuite sub formă de pachete alimentare în perioada sărbătorilor de Paște și vor fi utilizate pentru pregătirea prânzurilor calde oferite pe parcursul anului oamenilor nevoiași prin intermediul cantinelor sociale.

Iulia Bogușevschi, Șefa Direcției Comunicare Corporativă și Evenimente, maib:
„Pentru noi, la maib, implicarea în susținerea cauzelor sociale nu reprezintă doar o parte a strategiei noastre corporative – este o expresie autentică a valorilor care ne definesc. Credem cu tărie în puterea comunității și în responsabilitatea fiecăruia dintre noi de a contribui la binele comun. Campania „Masa Bucuriei” ne-a oferit oportunitatea de a fi alături de cei care au cea mai mare nevoie de sprijin – nu doar prin donații materiale, ci prin gesturi de solidaritate, prin empatie sinceră și prin prezență activă. A fost o experiență de voluntariat corporativ care ne-a reconfirmat că adevărata schimbare începe cu oamenii care aleg să se implice. Le mulțumesc oamenilor maib pentru că aleg să fie ambasadori ai faptelor bune.”

„Masa Bucuriei” este cel mai mare proiect naţional de sprijinire a oamenilor nevoiaşi, care are drept scop cultivarea solidarității și a implicării oamenilor în inițiative bazate pe voluntariat. Cea de-a 16-a ediție a campaniei s-a desfășurat în peste 120 de magazine din Chișinău, dar și din alte 33 de localități din țară.

Banca participă pentru al patrulea an consecutiv în campania „Masa Bucuriei”, încurajând voluntariatul oamenilor maib și implicarea în proiecte cu impact social. Prin susținerea unor astfel de inițiative, maib își consolidează misiunea de a fi mai mult decât o bancă – un pilon de încredere în viața comunității, acolo unde contează cu adevărat.
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema