Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Brand marketing la maib – inspirație, trenduri și strategii inovatoare la maib agile rocks

Brand marketing la maib – inspirație, trenduri și strategii inovatoare la maib agile rocks

După cum deja v-am obișnuit în edițiile anterioare, „maib agile rocks” este seria de evenimente care aduce în prim-plan inovația și agilitatea, conectând profesioniști pasionați de idei noi și strategii de succes într-o experiență dedicată transformării continue în banking.
 
În cea de-a patra ediție, maib a adus în fața participanților un eveniment dedicat celor mai noi tendințe din brand marketing, având-o drept speaker pe Marina Andronic, Șefa Direcției Brand la maib.
 
Cu o experiență  de peste 6 ani în marketing în domenii precum Hospitality, FMCG și Banking, Marina a captivat audiența cu o prezentare dinamică și insight-uri inovatoare despre modul în care un brand poate deveni un „love brand”.
 
Marina Andronic, Șefa Direcției Brand la maib:
„A fost cu adevărat inspirant să vedem cum comunitatea creativă din Republica Moldova a răspuns cu entuziasm invitației noastre, transformând evenimentul într-un spațiu vibrant al ideilor și inovației. Pentru mine, această experiență a reprezentat o ocazie unică de a împărtăși viziunea maib și de a arăta cum, prin inovație și pasiune, transformăm relația cu fiecare client într-o călătorie autentică și personalizată.”
 
În cadrul evenimentului, Marina Andronic a explorat:

  •      - Noile tendințe internaționale – o incursiune în strategii globale, de la video-uri de scurtă durată și conținut generat de utilizatori (UGC), până la soluții hiper-personalizate de marketing, concepute pentru a îmbunătăți experiența clientului.
  •      - Rebrandingul maib – procesul de transformare și agilitate care a poziționat maib ca un simbol de încredere și inspirație, cu campanii puternice și mesaje care rezonează emoțional cu publicul.
  •      - Sfaturi pentru social media – cum să creezi conținut autentic, capabil să inspire și să captiveze în timp real, punând accent pe simplitate și emoție.
  •      - Studiu de caz „Tu conduci” – o campanie reprezentativă care reflectă angajamentul maib de a oferi clienților o experiență modernă și accesibilă, făcându-i să se simtă siguri pe propriul drum financiar.
 
Participanții au rămas inspirați după acest eveniment și dornici de a implementa noile idei aflate, iar atmosfera a fost una de colaborare și creativitate. Marina a oferit nu doar o privire în culisele unui brand de succes, dar și câteva dintre elementele-cheie care contribuie la poziționarea maib ca brand iubit și de încredere: transparență, profesionalism și o abordare centrată pe client.
 
Spre final a fost abordată spre discuție și noua campanie dedicată noului design a cardurilor maib, care aduc un suflu de culoare și energie fiecărei zile.
 
Evenimentul „maib agile rocks” a fost un adevărat moment de inspirație, redefinind ce înseamnă inovația și pasiunea pentru branding în banking. Așteptăm cu nerăbdare să ne reîntâlnim la următoarea ediție, unde noi perspective și idei prind viață.
 
Tu conduci. maib

Noutați dupa tema