Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Autenticitatea meleagurilor moldovenești va fi surprinsă în „Flavours of Moldova”

Autenticitatea meleagurilor moldovenești va fi surprinsă în „Flavours of Moldova”

Odată cu lansarea documentarului „Flavours of Moldova” pe una dintre cele mai populare platforme de streming, Moldova va intra în casele a milioane de oameni. Proiectul va dezvălui autenticitatea Moldovei, punând țara noastră în vizorul iubitorilor de călătorii, ca o destinație turistică ce merită a fi explorată.

Cele trei episoade despre Moldova vor fi parte a celui de-al treilea sezon „Flavours of Romania”, realizat de celebrul jurnalist britanic Charlie Ottley, cunoscut pentru modul în care reușește să aducă turismul sustenabil și patrimoniul cultural în atenția publicului, prezentând destinațiile turistice într-o manieră unică și captivantă. Filmările au loc în peste 30 de locații reprezentative din Moldova, iar echipa de producție deja a început să exploreze nu doar atracțiile celebre, dar și locuri mai puțin cunoscute, care așteaptă să fie descoperite de turiștii dornici de aventură și autenticitate. Noul sezon se planifică a fi publicat în primăvara anului 2025, însoțit de o campanie amplă de promovare a țării.

De la istorii de viață remarcabile, la legendele vinicole și cramele subterane, prin  peisajele spectaculoase și descoperiri suprinzătoare „Flavours of Moldova” va oferi spectatorilor o imersiune unică în ceea ce face Republica Moldova uimitoare. Filmările vor surprinde gastronomia locală, tradițiile milenare și ospitalitatea localnicilor, toate prin ochii lui Ottley, care va participa la diverse activități alături de moldoveni, prezentând propria perspectivă asupra vieții din Moldova.

Proiectul se încadrează într-un amplu efort de promovare a Moldovei ca destinație turistică la nivel internațional, sprijinit de parteneri cheie precum Ministerul Culturii, Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern din Moldova Fondul American pentru Întreprinderi Ucraina-Moldova (UMAEF), Proiectul USAID Competitivitate și Reziliență Rurală (PCRR), dar și de sectorul privat reprezentat de Grupul Purcari și Moldova-Agroindbank - MAIB. Colaborarea acestor instituții subliniază importanța creșterii vizibilității Moldovei pe platformele internaționale ca destinație turistică sustenabilă.
Succesul documentarului „Flavours of Romania” a adus o atenție enormă regiunii, iar acum, „Flavours of Moldova” are potențialul să facă același lucru pentru țara noastră.
 

Noutați dupa tema