Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FinComBank triumfă la concursul „Marca Comercială a Anului 2023”

FinComBank triumfă la concursul „Marca Comercială a Anului 2023”

Anul acesta, FinComBank s-a bucurat de o dublă apreciere la concursului „Marca comercială a anului 2023”, în cadrul evenimentului anual Gala Businessului Moldovenesc, și a obținut două distanții prestigioase la categoria „Servicii financiare”. Aceste premii remarcabile confirmă angajamentul băncii de a oferi servicii financiare de înaltă calitate și de a sprijini comunitatea locală.
În cadrul ceremoniei de premiere, FinComBank a fost distinsă cu următoarele trofee:

  •     - „Medalia de Aur”, nominalizarea „APRECIEREA CONSUMATORULUI"
  •     - „Medalie de Aur”, nominalizarea „MARCA LOCALĂ"

Premiul „APRECIEREA CONSUMATORULUI” reflectă devotamentul nostru constant față de satisfacția clienților. Această distincție subliniază eforturile continue ale FinComBank de a înțelege și a răspunde nevoilor și dorințelor consumatorilor, prin oferirea de servicii fiabile și inovative.

O altă distincție importantă este „MARCA LOCALĂ”, care reprezintă un tribut adus angajamentului nostru față de comunitatea din Republica Moldova, fiind un brand autohton de încredere. FinComBank se dedică susținerii economiei locale și prosperității comunității, demonstrând astfel un sprijin ferm și constant pentru dezvoltarea locală.

Aceste distincții nu ar fi fost posibile fără încrederea și loialitatea clienților noștri, precum și fără eforturile neîncetate ale echipei FinComBank. Trofeele date încă o dată reflectă angajamentul băncii de a fi un partener de încredere și un promotor al excelenței în domeniul financiar.

FinComBank numără peste 30 de ani de experiență pe piața locală. Activitatea noastră se concentrează pe operațiuni bancare cu persoanele fizice și persoanele juridice din Moldova, numărând peste 200.000 de clienți. Cu sediul central în Chișinău, banca dispune de 19 sucursale și 53 de agenții. Atât oficiul central, cât și subdiviziunile numără în jur de 800 de angajați.

Concursul „Marca Comercială a Anului” este organizat de către Camera de Comerț și Industrie, în colaborare cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală. Acest concurs se desfășoară anual începând cu anul 2003 și are drept scop familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, promovarea practicilor de succes în domeniul businessului, precum și premierea excelenței afacerilor din Republica Moldova.

FinComBank – într-un pas prin viață!

Noutați dupa tema