Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Echipa maib - un exemplu de voluntariat corporativ în cadrul campaniei „Masa Bucuriei”

Echipa maib - un exemplu de voluntariat corporativ în cadrul campaniei „Masa Bucuriei”

Perioada sărbătorilor pascale trebuie să aducă fericire în casele tuturor. În acest context, la 27 aprilie, Misiunea Socială „Diaconia” a anunțat cod galben de fapte bune în cadrul Campaniei „Masa Bucuriei”, care a întrunit voluntari dedicați să facă sărbătorile mai fericite pentru persoanele aflate în dificultate.

Și în acest an, maib este compania cu cel mai mare număr de angajați care s-au alăturat inițiativei în calitate de voluntari, contribuind la colectarea celor aproape 58 mii de kilograme de alimente neperisabile. Astfel, pe parcursul zilei, oamenii maib, alături de circa 1000 de voluntari, au îndemnat cumpărătorii din supermarketuri să doneze produse neperisabile, care să umple farfuria unui flămând.

Donațiile acumulate vor fi distribuite sub formă de pachete alimentare în perioada sărbătorilor de Paște și vor fi utilizate pentru pregătirea prânzurilor calde oferite pe parcursul anului oamenilor nevoiași prin intermediul cantinelor sociale.
 
Iulia Bogușevschi, Șefa Direcției Comunicare Corporativă, maib:
„Oamenii maib și-au unit forțele și în acest an pentru a contribui la o cauză nobilă în campania „Masa Bucuriei”. Suntem mândri de ambasadorii faptelor bune din cadrul maib, circa 30 de voluntari, care au îndemnat cumpărătorii din supermarketuri să doneze și să ofere un motiv de bucurie oamenilor nevoiași.
Participând la astfel de inițiative, devenim #maibuni și creăm în jurul nostru o lume mai bună, mai altruistă și mai empatică, unde este loc pentru fiecare și unde din ce în ce mai puține persoane se simt singure, față în față cu dificultatea lor.”
 
Igor Belei, Director Executiv al Misiunii Sociale „Diaconia”:
„În acest an am avut cea mai prolifică campanie socială, cu cea mai mare prezență de până acum pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Drept dovadă sunt rezultatele remarcabile, cu un record absolut în ceea ce privește donația de alimente pentru oamenii nevoiași, semn că, în preajma sărbătorilor pascale, această colectă a devenit parte dintr-o abordare firească, indispensabilă la nivelul societății.
Credem cu desăvârșire că „Masa Bucuriei” este mai mult decât despre generozitate și implicare, este o acțiune de educare a tinerei generații pentru a fi mai buni și empatici.”
 
„Masa Bucuriei” este cel mai mare proiect naţional de sprijinire a oamenilor nevoiaşi, care are drept scop cultivarea solidarității și a implicării oamenilor în inițiative bazate pe voluntariat. Cea de-a 15-a ediție a campaniei „Masa Bucuriei” s-a desfășurat în 103 magazine din Chișinău și în alte 25 de localități din țară.
Maib participă pentru al treilea an consecutiv la campania „Masa Bucuriei”, an de an numărul voluntarilor din cadrul băncii fiind tot mai mare.

Noutați dupa tema