Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Reprezentant Moldindconbank: Am ieșit din tipare prin campania antifraudă, pentru că suntem diferiți

Reprezentant Moldindconbank: Am ieșit din tipare prin campania antifraudă, pentru că suntem diferiți

Moldindconbank a decis să lanseze campania socială ”Securitate bancară și antifraudă”, pentru că nu putea ignora problemele existente în societate. Gândită și implementată într-un mod diferit de tot ceea ce a fost până acum în Republica Moldova, aceasta se bucură de o atenție și susținere deosebită, declară Andrei Leahu, directorul Departamentului de Marketing și PR al Moldindconbank, într-un interviu pentru newsmaker.md.

”Este o campanie unică, pentru că ieșim din tipare și vom continua să o facem, deoarece suntem diferiți. Desigur, în mare parte ne focusăm pe clienții noștri, dar fiind o bancă a poporului nu putem ignora unele probleme generale din societate. În cazul dat mai putin contează la care bancă se deservește clientul, pentru că noi îl vedem în calitate de cetățean, aflat într-o situație mai problematică. Credem că astfel putem contribui la minimizarea ratei fraudelor din domeniu”, a spus Andrei Leahu.

Directorul de Marketing și PR este convins că o comunicare calitativă este cea mai efectivă metodă de a preveni și a combate fraudele, precum și a informa consumatorii despre acestea: ”De ce oamenii aduc banii în bancă și le dau unei persoane necunoscute la casierie? Pentru mine și majoritatea oamenilor răspunsul e simplu - încrederea, care este cel mai mare activ al unei bănci. De ce am decis să implementăm această campanie? Pentru că altfel nu lucrează. Tot ce s-a făcut până acum, inclusiv de banca noastră, nu a adus rezultatele dorite. Escrocii sunt creativi și pregătiți, iar domeniul bancar răspundea printr-o postare sau storys”.

În ce privește campania socială, Andrei Leahu a precizat că aceasta este susținută de instituții de stat și cele private.
”Am lansat un spot superb și în jurul lui am construit o campanie clară și transparentă. A fost o surpriză și pentru noi, pentru că alte acțiuni sociale generau mai puțin interes. În acest caz am devenit virali organic. Doar pe online spotul nostru a ajuns la 1 milion de vizualizări unice. Înțelegem că există segmente sociale expuse la fraude, care nu se regăsesc pe online, însă pentru ei avem difuzări la radio și TV. Este o problemă critică pentru Republica Moldova, însă nimeni nu a vorbit deschis despre aceasta, în special în domeniul bancar. Mulțumesc tututor celor care s-au aliniat campaniei noastre, ne-au auzit și au contribuit la răspândirea mesajelor noastre. Mulțumesc și colegilor din domeniul bancar care au susținut această campanie pe aria sa”, a menționat reprezentantul Moldindconbank.

El a specificat că cetățenii trebuie să fie vigilenți și să ”gândească la rece”, atunci când primesc emailuri, SMS-uri sau apeluri de la persoane necunoscute, care le cer datele cardului, să acceseze linkuri sau le propun oferte atractive.
”Dacă clientul consideră că cardul său a fost compromis, atunci ar bine să sune la bancă și să-l blocheze. Recomand ca numărul de telefon al băncii să fie trecut în contactele din telefon. În cazul Moldindconbank numărul de telefon e simplu: 022 71 71 71. Suntem disponibil 24/7, fiind mereu alături”, a concluzionat Andrei Leahu.
Moldindconbank planifică să lanseze în acest an și a doua etapă a campaniei de informare privind fraudele bancare.

Interviul integral poate fi urmărit aici:

https://www.youtube.com/watch?v=JJuJHTvr31g

Moldindconbank – mereu alături!

Noutați dupa tema