Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Președintele Moldindconbank: Aplicăm diverse sisteme de protecție a clienților

Președintele Moldindconbank: Aplicăm diverse sisteme de protecție a clienților

Moldindconbank este liderul pieței la portofoliul de carduri bancare emise, care depășește cifra de 1,2 milioane, ceea ce atrage o responsabilitate sporită în vederea protecției clienților împotriva escrocilor. Despre aceasta a declarat Alexander Picker, președintele Comitetului de Conducere al Moldindconbank, în cadrul emisiunii ”Dimineața” de la TV ONE, vorbind despre campania socială, lansată recent de către bancă.

”Suntem conștienți că escrocii au transformat furtul datelor personale și ale cardurilor într-un business, iar tentativele de fraudă devin din ce în ce mai sofisticate. Pentru că încrederea clienților și protecția banilor lor sunt obiective primordiale pentru noi, ne-am intensificat eforturile de comunicare și educare a societății. Ne bucurăm că inițiativa este bine primită atât de către clienții noștri, cât și de cei care se deservesc la alte bănci, ea fiind destinată tuturor. Campania noastră se va derula pe parcursul întregului an, iar în vederea unui impact mai mare colaborăm cu Poliția și alte instituții de stat. Vom face tot posibilul, pentru a combate acest fenomen”, a spus Alexander Picker.

Președintele Moldindconbank a precizat că banca oferă siguranța deplină a tranzacțiilor operate, dar e nevoie de sprijinul și atenția permanentă a clienților.

”Moldindconbank a implementat mecanisme antifraudă și sisteme de securitate informatică pentru a-și proteja clienții. Sistemul de securitate al băncii este bazat pe evaluare comportamentală. Există algoritmi și sisteme, care calculează comportamentul atipic pentru client, fiind emise alerte. Noi verificăm tranzacțiile, pe care sistemul le califică drept suspecte, iar clienții sunt direct contactați de angajații noștri”, a menționat el.

Potrivit lui Alexander Picker, deținătorii de carduri trebuie să urmeze regula ”celor trei NU”, iar în caz de suspiciune a tentativelor de fraudă să contacteze banca în care se deservesc: ”NU răspundeți la numere necunoscute, NU oferiți datele cardului, NU accesați linkuri dubioase. Dacă ați devenit victima unei fraude, atunci imediat contactați banca, în care vă deserviți, blocați cardul prin aplicație și apelați Poliția la 112. Clienții Moldindconbank pot suna la numărul 022 71 71 71”.

Campania a fost lansată printr-un spot social și a unei pagini dedicate pe site-ul micb.md.

Interviul integral poate fi urmărit mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=pbGMo5ixfL4

Noutați dupa tema