Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Tonul vocii brandului maib în comunicarea cu clienții

Tonul vocii brandului maib în comunicarea cu clienții

Maib anunță despre aprobarea și implementarea tonului vocii în comunicarea cu clienții, care caracterizează nu atât ce comunicăm cu clienții, cât cum comunicăm, definind identitatea lingvistică a brandului maib. Prin ajustarea tonului vocii mai ales pe canalele digitale, unde vom comunica și mai prietenos, fără bariere și adresându-ne direct la per „tu”, ne propunem ca brand să fim mai aproape de fiecare client, indiferent de vârstă și locație.

Tonul vocii maib și maniera de comunicare exprimă personalitatea și caracterul brandului. Totodată, acestea însumează emoțiile, atitudinea și stilul transmise prin cuvinte.

Pe scurt, comunicarea cu clienții va fi guvernată de următoarele comportamente:

  •      - profesionist – vom comunica informat și organizat;
  •      - transparent, simplu și clar – onest, clar, fără sensuri ascunse;
  •      - politicos și respectuos – vom aprecia și manifesta respect;
  •      - orientat spre soluții și de susținere – avem o abordare constructivă, vom oferi susținere, vom identifica soluții raționale și respecta reglementările;  
  •      - pozitiv – comunicăm empatic, identificăm un aspect pozitiv în fiecare situație, fiind ghidați de buna intenție.
  •      - personalizat – flexibil, identificăm soluții personalizate care să corespundă necesităților clientului și să ofere rezolvare rapidă.

Din dorința de a fi cât mai aproape de clienții maib, de a comunica fără bariere și de la egal la egal, ne vom adresa la per „tu” clienților noștri în comunicarea pe canalele digitale. În rețeaua fizică ne propunem să ne adresăm la per „dumneavoastră” în cazul primului contact cu clientul și dacă este confortabil pentru client, vom trece la per „tu”. La fel vom proceda și în cazul apelurilor la Contact Center.

În comunicarea noastră nu vom utiliza: slang (jargoane), discurs de ură, limbaj informal, exagerări sau superlative, cuvinte negative sau ofensatoare, termeni tehnici, ambiguități sau noțiuni interpretabile, limbaj discriminatoriu, neprofesionist sau nepotrivit. În schimb, vom opta pentru un limbaj empatic, de incluziune, profesionist, corect, grijuliu, cald, prietenos, constructiv și orientat spre soluții, autentic și, în același timp, uman, modern, inovativ, de încredere, jucăuș, cu emoții pozitive. Ne vom asuma responsabilitatea atunci când ceva nu funcționează și vom informa clienții despre situațiile survenite. 

Pe toate canalele maib vom comunica păstrând zâmbetul, având convingerea că indiferent dacă acesta va fi văzut de clientul nostru sau va rămâne la capătul liniei telefonice, va fi resimțit de client în tonalitatea conversației. 

Fii parte din comunicarea maib!

Împreună creăm, inspirăm, simplificăm!

Noutați dupa tema