Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FinComBank a obținut 4 distincții la concursul Marca Comercială a Anului

FinComBank a obținut 4 distincții la concursul Marca Comercială a Anului

Anul acesta, în cadrul evenimentului anual Gala Businessului Moldovenesc, FinComBank a fost apreciată pentru excelență la concursului „Marca comercială a anului 2022” și a obținut 4 distanții importante la categoria „Servicii financiare”.

În cadrul ceremoniei de premiere, FinComBank a fost distinsă cu:

  •        - „Premiul Companiei Prietenoase Familiei”, nominalizarea „LOCURI DE MUNCĂ PRIETENOASE FAMILIEI”
  •       - „Medalie de Aur”, nominalizarea „MARCĂ LOCALĂ”
  •       - „Medalie de Aur”, nominalizarea „MARCĂ COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”
  •       - „Medalie de Aur”, nominalizarea „APRECIEREA CONSUMATORULUI”

Ne bucurăm că palmaresul băncii a fost completat anul acesta cu patru premii valoroase. Acest succes încă o dată evidențiază eforturile comune ale întregii echipe FinComBank și aprecierea clienților noștri. Programele și inițiativele sociale desfășurate de către FinComBank denotă contribuția semnificativă pe care o are bancă în societate, iar aprecierea consumatorului ne poziționează ca o instituție financiară ce inspiră încredere și care oferă servicii de calitate. În același timp, fiind o marcă locală, ne bucurăm că am reușit să ne consolidăm poziția ca un brand de încredere”, a menționat Vitalie Lungu, Vicepreședinte al Comitetului de Conducere al FinComBank, CFO.

Distincția „Marca Comercială Responsabilă Social” subliniază implicarea activă a băncii în viața socială. Astfel, în decursul anului precedent, au fost organizate și desfășurate multe campanii educaționale, sociale, de caritate, culturale. Unele dintre acestea deja reprezintă o tradiție frumoasă pentru Bancă care își au continuitate și anul acesta.
Un trofeu important obținut de FinComBank în cadrul concursului este „Premiul Companiei Prietenoase Familiei” care denotă angajamentul Băncii față de angajații săi.

Suntem onorați pentru distincția obținută în cadrul acestui concurs, grija pentru angajații noștri fiind una dintre prioritățile cheie ale băncii. Bunăstarea fiecărui membru al echipei, crearea unui mediu de lucru armonios, precum și inițiativele favorabile familiei, asigură rezultate vizibile în munca de zi cu zi a angajaților noștri”, a subliniat Oxana Cortac, HR Director, FinComBank.

Concursul „Marca Comercială a Anului” este organizat de către Camera de Comerț și Industrie, în colaborare cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală. Acest concurs se desfășoară anual începând cu anul 2003 și are drept scop familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, promovarea practicilor de succes în domeniul businessului, precum și premierea excelenței afacerilor din Republica Moldova.

FinComBank – într-un pas prin viață!
 
 

Noutați dupa tema