Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Sucursala maib „Drochia” - mai modernă, colorată și centrată pe client

Sucursala maib „Drochia” - mai modernă, colorată și centrată pe client

În linie cu promisiunile sale de a oferi clienților banking de calitate într-un mod simplu și ușor, maib continuă transformarea rețelei de sucursale și agenții conform noii identități de brand. Astfel, aliniată designului actualizat este acum și Sucursala „Drochia”, care a devenit mai modernă, mai colorată, cu plus de comoditate.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„Avem o promisiune de îndeplinit: cea de a crea soluții financiare simple, care inspiră oamenii să fie mai fericiți și afacerile - mai prospere. De aceea, depunem toate eforturile ca clienții maib din toată țara să beneficieze de servicii bancare de calitate la cel mai înalt nivel, de procese simplificate și adaptate necesităților acestora. Toate sucursalele noastre modernizate și tot ce facem reflectă faptul că poziționăm clientul în centrul atenției noastre. Sunt fericită să constat că experiențele pe care le oferim angajaților și clienților noștri sunt printre cele mai bune, iar asta înseamnă că suntem în unison cu necesitățile și dorințele acestora, devenind un partener financiar de încredere și pe termen lung”.
Situată pe aceeași adresă: str. Mitropolit Varlaam, 21, or. Drochia, într-un spațiu mai colorat, luminos, confortabil și relaxant, echipa sucursalei este la dispoziția clienților cu produse și servicii bancare inovatoare.


Natalia Josanu, Directoarea Sucursalei maib Drochia:
„Suntem foarte încântaţi să împărtășim împreună cu clienții rezultatul obținut în urma renovării în stil modern a sucursalei maib „Drochia”. Atmosfera confortabilă, muzica pe fundal, aroma plăcută, culorile atractive şi proaspete ce transmit buna dispoziție confirmă încă o dată că clientul, ajungând aici, literalmente de la uşă, devine centrul atenţiei angajaţilor băncii. Sunt ferm convinsă, că în cel mai scurt timp, persoanele care prețuiesc timpul, comoditatea, produsele și serviciile bancare de calitate, vor deveni clientii maib. Îi așteptăm cu mare drag!”
Sucursala este organizată în zone dedicate diferitor necesități ale clienților, concepute și implementate pentru servicii bancare rapide, fără necesitatea de a merge la diverse ghișee pentru mai multe tranzacții.
 
Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă, economisind timp - prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă facilitează comunicarea directă, fiind una semi-privată, relaxantă și potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
 
Sucursala „Drochia” dispune și de o sală de ședințe pentru discuțiile business ale clienților maib, pentru idei și planuri de viitor. Sucursala are program zilnic, de luni până vineri, între orele 08:30 și 16:30, fără pauză.
 
Despre maib
Maib
 este cea mai mare bancă din Moldova,  rețeaua de distribuție având o prezență atât fizică, cât și digitală. Are 54 de sucursale și 55 de agenții, 338 de bancomate și aproape 12 774 de POS-terminale, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deservește circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.

Noutați dupa tema