Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Un nou brunch cu clienții maib și primul dedicat alto „Satisfacția clienților este nucleul activității noastre”

Un nou brunch cu clienții maib și primul dedicat alto „Satisfacția clienților este nucleul activității noastre”

Clienții alto au fost invitați la un brunch pentru a comunica despre diverse aspecte privind experiența personală în relația cu serviciile și produsele maib, a partaja impresii și a identifica experiențele care pot fi îmbunătățite.
 
Discuțiile au fost organizate în două paneluri, fiind axate pe experiențele clienților în călătorii cu alto, un accent deosebit fiind pus pe pachetele de asigurare în călătorii, inclusiv vizitarea zonelor lounge în aeroporturi, relația cu concierge-ul dedicat. De asemenea, clienții și-au expus experiențele privind comunicarea cu managerul personal alto, zonele alto din sucursale și confidențialitatea creată pentru confort și intimitate maximă.
 
În cele 90 de minute, discuțiile s-au transformat într-o sesiune de învățare și partajare a experiențelor și practicilor atât clienții aflând experiențe utile, cât și maib făcând notițe privind maniera în care să dezvolte produsele bancare, pentru ca acestea să răspundă celor mai elevate așteptări.
 
Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib:
„Satisfacția clienților este nucleul activității noastre. Echipa maib este dedicată să îmbunătățească continuu experiența oferită clienților, iar când este vorba de portofoliul de clienți alto, angajamentul nostru este infinit. Sunt extrem de recunoscătoare pentru opiniile comunicate și pentru timpul dedicat de fiecare client. Sunt cele mai valoroase cadouri pentru noi. În continuare vom avea o agendă axată pe crearea de experiențe care fac clienții mai fericiți, pe simplificarea operațiunilor, inspirată de inovație și gândire creativă.”  
 
Fiecare client poate participa la brunchurile organizate de echipa maib pentru a discuta diverse experiențe bancare. Pentru a exprima intenția, clienții sunt rugați să lase un mesaj la adresa electronică experienta.ta@maib.md sau în cazul alto să anunțe despre intenție managerul personal.
 
Menționăm că brunchurile cu clienții se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
 
Creăm. Simplificăm. Inspirăm.

Noutați dupa tema