Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Maib: mulțumim clienților pentru că ne inspiră să creăm experiențe de nivelul următor

Maib: mulțumim clienților pentru că ne inspiră să creăm experiențe de nivelul următor

În contextul Zilei internaționale a clientului, marcată pe 19 martie, echipa maib s-a întrebat cum ar putea crea experiențe mai bune clienților și a mers într-o vizită de studiu la una dintre locațiile recunoscute inclusiv internațional pentru calitatea oferită – BERD'S Chisinau MGallery Hotel Collection. Ideea urmărită de managerii alto care au participat la vizită a fost să descopere și alte practici care pun în centrul atenției clientul în fiecare zi 365/ 366 zile în an.

În cadrul vizitei s-a discutat despre brandul de țară, despre simbolurile care ne definesc, despre elementele care ne reprezintă (patrimoniu, cultură, gastronomie), despre conceptul BERD'S, calitatea urmărită în fiecare punct de contact cu clientul, despre rolul echipei și importanța alinierii scopului și culturii promovate de brand. Deși domeniile de activitate hotelieră și bankingul sunt diferite, surpriza a fost descoperirea atâtor similitudini în tot ce înseamnă experiența clientului și obsesia comună pentru a o îmbunătăți continuu, aspect remarcat de reprezentanții ambelor branduri.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Urmărim crearea de experiențe mai bune clienților noștri, simplificând aspectele care pot face relația client-banking mai simplă și mai ușoară, dar și creând experiențe care să facă mai fericiți fiecare client. În linie cu scopul nostru și pentru a inspira echipa maib, am întreprins această vizită de descoperire a filosofiei brandului BERD'S și experienței premium pe care o creează. Eram sigură că va fi o vizită extraordinară, dar a fost peste așteptările noastre să descoperim câte practici avem în comun. Sunt recunoscătoare echipei BERD'S pentru găzduire și pentru doza de inspirație partajată cu echipa maib și îmi exprim mulțumirile față de Mastercard, pentru parteneriat în acest proiect și susținerea activităților care ne inspiră să ne autodepășim în crearea de experiențe memorabile”.

„Clientul/oaspetele este cel mai bun prieten al tău. Fă o pasiune din a-l face să se simtă bine” - este un obiectiv al echipei BERD'S și strategia pe care o implementează cu brio.  
Vizita echipei maib de descoperire și studiere a bunelor practici a fost sprijinită de Mastercard, partenerul de încredere, cunoscut pentru experiențele priceless, de neprețuit pe care le creează.

Creăm, inspirăm, simplificăm pentru a inspira oamenii să fie mai fericiți și afacerile – mai prospere!

Noutați dupa tema