Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Testează noul Lexus LX

Testează noul Lexus LX

Brandul premium Lexus a prezentat întregii lumi a patra generație a modelului off-road, legendarul – Lexus LX. Acest mult așteptat SUV a ajuns deja în Moldova și este disponibil pentru test drive. 
 

Designul exterior al noului SUV are un aspect agresiv și impunător, perfect pentru a te diferenția și a-ți afirma puterea. Grila impunătoare nu lasă indiferentă nici o privire, iar dimensiunile impozante și caracteristicile tehnice șterg absolut orice stereotip referitor la segmentul premium în off-road. Bordul mașinii este dotat cu mai multe monitoare colore și tactile. Ecranul central de 12.3 inch, este responsabil de sistemul de navigare și multimedia Lexus Link, iar al doilea ecran care se întinde pe o dimensiune de 7.0 inch este dedicat exclusiv controlului climatizării şi modurilor de conducere, inclusiv ale celor pentru off-road. LX 600 dispune și de alte două monitoare cu dimensiunea de 11.6 inch, destinate pentru pasagerii din spate.
 

Pe lângă o motorizare exclusivă, noul LX 600 va atrage chiar și cei mai pretențioși clienți cu un echipament premium, care prezintă alternativa celor 4 scaune individuale în loc de cele 5 standarde. Scaunele satisfac absolut toate cerințele caracteristice segmentului, fiind dotate chiar și cu câteva programe de masaj. Această posibilitate oferă mult spațiu liber în partea din spate, perfectă pentru oamenii de afaceri și călătoriile sale. Prin simpla apăsare a unui buton, scaunul pasagerului din față poate fi înclinat înainte, iar tetiera acestuia poate fi rabatată pentru o vizibilitate mult mai sporită. Scaunul poate fi adus într-o poziție culcată, cu o înclinare de până la 48 de grade a spătarului și, după necesitate, spătarul mai mare poate fi pliat din scaunul din față.
 

Cu un spațiu generos de 1,10 metri pentru picioare, LX 600 poate pretinde a fi o configurație ideală a unei limuzine premium. În plus, unitatea de operare cu ecran tactil în partea din spate a consolei centrale din LX 600, poate fi utilizată pentru a controla sistemul de divertisment, scaunele și aerul condiționat. Totodată, acesta are un sistem de climatizare cu guri de ventilație suplimentare.
 

LX are la bază o nouă platformă mult mai tehnologizată, care îi permite să se descurce cu ușurință pe orice teren off-road. Automobilul a pierdut 200 de kg din greutatea caroseriei modelului precedent, fapt ce i-a permis producătorului să includă mai multe opțiuni, una dintre care fiind lada frigorifică a cotierei din față. LX 500d folosește o nouă generație de motoare V6 twin-turbo cu 299 C.P., iar LX 600 folosește un motor 3,5 bi-turbo cu 415 C.P. Cutia de viteze automată este disponibilă în 10 trepte.
 

Producătorul a folosit doar materiale de înaltă calitate atât pentru tapițerie, cât și pentru elementele decorative. Pe lângă materia fonoabsorbante, sistem activ de suprimare a zgomotului și geamuri acustice, argumentul forte pentru o izolare fonică perfectă rămâne a fi utilizarea celei mai groase sticle pentru parbriz Lexus – 5.76 mm.
 

Trebuie să menționăm că la nivel mondial, Lexus LX este produs exclusiv în Japonia. Automobilul este disponibil deja în Moldova la dealerul oficial - „Lexus Chișinău”, atât pentru achiziție, precomandă, cât și pentru testare. Pentru a vedea mai multe detalii despre acest flagman Lexus și a face o programare la test drive, accesează bit.ly/Chisinau_LX și testează-ți propriile limite.
 

Lexus LX – puterea de a fi diferit.

https://www.youtube.com/watch?v=hKfiLYuNzDA

Noutați dupa tema