Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Modernă, spațioasă, colorată și orientată către client: maib inaugurează sucursala Ștefan cel Mare, aliniată identității vizuale reînnoite

Modernă, spațioasă, colorată și orientată către client: maib inaugurează sucursala Ștefan cel Mare, aliniată identității vizuale reînnoite

Maib, liderul sectorului bancar din Republica Moldova, a inaugurat Sucursala „Ștefan cel Mare” din centrul capitalei, după renovarea acesteia conform identității de brand actualizate anunțate pe 8 octombrie anul trecut. Este una dintre cele mai spațioase și solicitate de către clienți sucursală din cadrul rețelei maib, ceea ce înseamnă că începând de astăzi fiecare client care îi va păși pragul va trăi experiențe bancare de nivelul următor.

Giorgi Shagidze, Președintele maib:
„Suntem mândri să inaugurăm una dintre sucursalele cheie ale maib în inima capitalei și a țării, cu soluții și un model operațional centrat pe client. Avem o dedicație specială pentru dezvoltarea serviciilor digitale, iar momentul inovator din Sucursala „Ștefan cel Mare” este zona digital corner, unde clienții vor putea testa, se vor putea abona la soluțiile digitale maib și vor prinde gustul bankingului la un click distanță. Vom continua să implementăm soluții bancare care să crească comoditatea clienților maib orice ar face și oriunde s-ar afla”.
Sediul nu doar că „s-a schimbat la față”, devenind și mai colorat, luminos, modern și confortabil, dar a cunoscut și un șir de simplicări în ceea ce ține de procesul de lucru, funcționalitatea ghișeelor, organizarea spațiilor de așteptare și implementarea rândului electronic pentru reducerea timpului de așteptare.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, responsabilă de Divizia Retail:
„Sucursala „Ștefan cel Mare” este îndrăgită de foarte mulți clienți, fiind în inima orașului și ne bucurăm că prin inaugurarea acesteia, prin alinierea la noua identitate a brandului maib și implementarea noului model operațional vom oferi clienților și mai multă comoditate și calitate a deservirii. Atât prin zonele confortabile, atmosfera plăcută, cât și datorită echipei noastre antrenate să deservească clienții aflați în centrul atenției, ne propunem să creem o lume a maib în care clienții se vor simți bine și vor dori să meargă la nivelul următor în tot ce înseamnă banking!”.
Sucursala se remarcă prin cinci zone dedicate diferitor necesități ale clienților. Fiecare dintre ele axată să simplifice accesul clienților la produsele și serviciile bancare din portofoliul maib.

Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.

Zona digital corner – a fost amenajată în premieră și este dotată cu tablete performante, unde clienții au acces independent la întreg spectrul de produse și servicii digitale ale băncii.

Galina Braniște, Directoarea Sucursalei „Ștefan cel Mare”:
„De astăzi vom întâmpina clienții cu și mai multă căldură într-un spațiu inovator, plin de culoare și regândit pentru ca fiecare client care urmează să ne viziteze să se simtă excelent. Urmărim să devenim mai buni în fiecare zi și mulțumesc echipei maib pentru că profesionalismul și dedicația pentru calitate au devenit cartea noastră de vizită, care ne transformă în alegerea numărul unu pentru clienții noștri”.
Sucursala „Ștefan cel Mare” se află în centrul orașului Chișinău, pe strada Vasile Alecsandri 115, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, iar sâmbăta de la 09:00 la 14:00, fără pauză.
Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată. 
 
Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.
 
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte aproape 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. 

Noutați dupa tema