Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

#CuPoftăDeDigitalizare. Serviciul E-PIN, preferat de peste 90 la sută dintre clienții Victoriabank

#CuPoftăDeDigitalizare. Serviciul E-PIN, preferat de peste 90 la sută dintre clienții Victoriabank

Chișinău, 8 august 2022. Victoriabank și clienții săi sunt în continuare #CuPoftăDeDigitalizare. Drept dovadă, peste 90 la sută dintre solicitanții de carduri Victoriabank optează pentru serviciul E-PIN, arată cele mai recente date statistice. 
 
„Clienții noștri s-au convins că E-PIN înseamnă comoditate, rapiditate și siguranță. Acest serviciu le economisește considerabil timpul de așteptare la ghișeul băncii, dar și le oferă posibilitatea de a alege gratuit PIN-ul dorit. Astfel, la sfârșitul lunii iunie a acestui an, 93 la sută dintre cardurile noastre erau emise cu E-PIN. Pentru comparație, la data lansării acestui serviciu, în ianuarie 2020, cifra era de 55 la sută”, a subliniat Natalia Muntean, director Departament Retail, Victoriabank.
 
Prin serviciul E-PIN, clienții obțin un cod temporar care este recepționat sub formă de SMS la numărul personal de telefon. E-PIN-ul primit de la bancă poate fi schimbat mai apoi, rapid și gratuit, cu unul personalizat, la orice ATM Victoriabank. Dacă SMS-ul este șters, din greșeală, clientul poate suna la Call Center-ul Victoriabank pentru a primi un nou cod temporar. PIN-ul permanent poate fi setat exclusiv la bancomatele Victoriabank, prin introducerea E-PIN-ului din SMS. Cardul devine activ doar din momentul setării PIN-ului permanent.
Pe site-ul Victoriabank puteți găsi toate informațiile despre cardurile disponibile pentru Persoanele Fizice și Persoanele Juridice.   
 
Victoriabank investește în digitalizare
 
Victoriabank este într-un proces continuu de digitalizare a serviciilor sale. Recent, pe 13 iulie 2022, a fost lansat serviciul de actualizare online a chestionarului clientului (KYC) – o soluție inovatoare, complet automatizată, în domeniul Know Your Customer, care permite identificarea clienților cu ajutorul celor mai noi tehnologii biometrice, inteligența artificială și RPA (Robotic Process Automation). Chestionarul personal poate fi modificat în câteva minute pe pagina Actualizarea datelor online.
 
Totodată, clienții Victoriabank pot solicita credite online sau deschide depozite online. De asemenea, ei pot primi, rapid, bani din străinătate prin serviciul T2A. Mai mult, în perioada 1 – 31 august, cei care primesc transferuri de cel puțin 2.000 de lei pe card sau în contul curent, prin platforma de transfer online T2A, sunt înscriși automat în tombola cu premii săptămânale în valoare de 5.000 de lei.
 
În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul Android, înzestrat cu NFC, prin aplicația gratuită VB24 Pay, în 2019 – plățile cu Garmin Pay. Din aprilie 2022 a devenit disponibil Apple Pay. Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță prin: VB24 Web, VB24 Mobile, iar persoanele juridice – prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa și Mastercard în ceea ce privește securitatea plăților digitale.
 

Noutați dupa tema