Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FinComBank lansează serviciul de programare online a vizitei la bancă

FinComBank lansează serviciul de programare online a vizitei la bancă

Pentru a reduce timpul de așteptare la ghișeele Băncii și a spori eficiența acordării serviciilor bancare, FinComBank a lansat posibilitatea de programare online a vizitelor la Bancă. Serviciul dat poate fi accesat folosind aplicația Earlyone disponibilă în Google Play și App Store.
La momentul actual, serviciul dat este disponibil în incinta a două Sucursale din capitală:

  • Sucursala nr.1, str. A. Pușkin 26,
  • Sucursala nr.6, pe bd. Moscovei, 9.
Lista unităților unde va fi disponibilă programarea online la bancă urmează să fie completată în viitorul cel mai apropiat cu alte subdiviziuni. În același timp, subliniem că programarea prin aplicația Earlyone poate fi făcută pentru o gamă vastă de servicii bancare: consultații pentru obținerea unui credit sau deschiderea unui depozit; deschiderea sau închiderea contului curent; efectuarea sau primirea unui transfer național sau internațional; deschiderea, închiderea sau reemiterea unui card; alimentarea cardului cu numerar sau retrageri de numerar de pe cont; precum și alte servicii, cum ar fi leasing sau asigurarea, schimb valutar etc.
 
https://www.youtube.com/watch?v=xeMjDZwkcHM
 
Cum poate fi programată online vizita la bancă? Pentru aceasta clientul trebuie:
  • să descarce gratuit aplicația Earlyone din Google Play sau App Store;
  • să selecteze „Moldova” în secțiunea ”Țări”;
  • să selecteze localitatea în secțiunea „Orașe”;
  • să butoneze inscripția „FinComBank”;
  • să selecteze sucursala dorită;
  • să selecteze operațiunea bancară de care ai nevoie;
  • să selecteze data și ora vizitei;
  • să tasteze butonul „Creare tichet”;
  • pentru activarea tichetului, codul obținut urmează a fi introdus în terminalul „Rând electronic”, amplasat în incinta sucursalei, îndată ce clientul se prezintă la sediul băncii.
Aplicația îi va reaminti periodic despre data și ora programării prin Push-notificări, iar, în caz de necesitate, acesta are posibilitatea de a anula sau de a reprograma vizita la FinComBank.
Totodată, pe lângă programarea online a vizitei la bancă, în cadrul sucursalelor enumerate mai sus, a fost introdus anterior și sistemul automatizat „Rând electronic”, care, la rândul său, facilitează optimizarea procesul de deservire și de sporire a gradului de confort al clienților FinComBank, precum şi de reducere a timpului de așteptare în subdiviziunile Băncii. Astfel, clientul obține un tichet cu numărul de ordine pentru operațiunea bancară solicitată, iar când îi ajunge rândul, acesta este invitat la ghișeu sau la consultantul care îl va deservi. De asemenea, pe ecranul amplasat în zona de așteptare, clientul poate urmări numărul de ordine disponibil la acel moment.
Diminuează timpul de așteptare, programează-te online! Te așteptăm cu drag la bancă, unde vei beneficia de consultanță personalizată şi vei obține soluții financiare rapide şi eficiente!
FinComBank – într-un pas prin viață!
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați:
Теl.: (+373-22) 26-99-99 
Website: www.fincombank.cоm

Noutați dupa tema