Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Compania „Rogob” srl marchează 25 de ani de la fondare

Compania „Rogob” srl marchează 25 de ani de la fondare

„Rogob” SRL, cea mai mare și modernă companie din Republica Moldova producătoare de salam și delicatese din carne, marchează cea de-a 25-a aniversare de la fondarea sa.  
 

Bazele companiei au fost puse în 1997 de soții Grigore şi Fevronia Roșca, iniţial pornind ca o afacere de familie. Pe parcursul anilor, „Rogob” SRL s-a dezvoltat, iar mezelurile preparate conform rețetelor tradiţionale au câştigat încrederea consumatorilor.
 

În 2008, odată cu numirea în funcţie a lui Igor Roşca, fiul fondatorilor Grigore şi Fevronia Roşca, în calitate de Director General, în faţa întreprinderii au fost stabilite sarcini ambiţioase, având la bază un plan de dezvoltare foarte clar şi bine definit. Astfel, întreprinderea a dat startul dezvoltării propriei sale reţele de magazine specializate, toate gândite, proiectate, amenajate şi dotate după model european.
 

În anul 2013, întreprinderea a deschis cea mai modernă fabrică de mezeluri din Moldova, de model european, care se conformează tuturor normelor sanitare şi standardelor de calitate europene. Ca rezultat, s-au creat condiţii de muncă impecabile care corespund tuturor normelor şi standardelor europene.
 

La moment, întreprinderea are un spaţiu de producţie de 5000 m2. Fiind proiectată de experţi de peste hotare, fabrica îşi poate permite o capacitate de producție ce depășește 50 tone de produs finit timp de 24h.
 

„Rogob” SRL are 50 magazine proprii, iar produsele sale se regăsesc în circa 5000 unităţi comerciale.
 

Compania asigură cu locuri de muncă 800 persoane. Totodată, numai în 2021 „Rogob” SRL a achitat impozite de 150 milioane lei.
 

„Toate realizările companiei „Rogob” SRL din ultimii 25 de ani au la bază multă muncă, multă implicare şi mult efort. Fără un management eficient, fără echipa de profesionişti pe care o avem, fără o viziune şi o strategie de dezvoltare clare, dar şi fără investiţii permanente în modernizarea fabricii, în extinderea reţelei comerciale şi în calitatea produselor noastre, nu am fi reuşit să înregistrăm aceste rezultate frumoase şi să deţinem poziţia de piaţă pe care o avem în prezent”, susţine Igor Roşca, proprietarul „Rogob” SRL.
 

Conducerea companiei trasează pentru viitor planuri şi mai ambiţioase, iar acestea ţin atât de dezvoltarea sortimentului, cât şi de dezvoltarea reţelei de magazine proprii şi pe segmentul retail.
 

„Scopul nostru este să devenim şi mai buni, dar şi să reuşim să facem faţă solicitărilor mereu crescânde ale consumatorilor, apropiindu-ne de ei maximal posibil. Urmând această strategie, vom deveni lider incontestabil pe piaţa autohtonă prin furnizarea serviciilor inofensive şi a produselor de calitate”, menţionează Igor Roşca.


Serviciul de Presă

Noutați dupa tema