Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Centrul comercial UNIC – în faţa unei noi etape de dezvoltare

Centrul comercial UNIC – în faţa unei noi etape de dezvoltare

Creat încă în îndepărtatul 1945, Centrul comercial UNIC este o veritabilă carte de vizită a Chişinăului. De-a lungul anilor, UNIC a cunoscut diverse etape de dezvoltare, dar, cu siguranţă, centrul comercial a trecut la un nou nivel abia în 2016, odată cu venirea la cârma acestuia a noilor proprietari.

 

În scurt timp, imaginea faţadei Centrului UNIC se schimbă radical, iar modernizarea are loc în baza unui concept creat de arhitecții de la cunoscuta companie germană Chapman and Taylor.
 

Noul proprietar a făcut investiţii serioase în infrastructura edificiului, acestea fiind îndreptate spre amenajarea scuarului din fața Centrului Comercial și amenajarea teritoriului adiacent de pe str. Ismail. Astfel, au fost demolate toate construcțiile ușor demontabile – piața de flori, terasa de vară etc., iar în rezultat această zonă din centrul capitalei a căpătat cu totul altă „față”, mult mai atractivă.
 

Schimbările benefice demarate de noii proprietari au condus la atragerea mai multor branduri cunoscute. Astfel, printre cei 327 de agenți economici ce activează acum în cadrul Centrului pot fi menționați: ENTER, PROMSTORE, McDonald’s, Meli Melo, Vizaje-Nica, Papirus, Moon Glow, MySkin, Cristina, Alina Bradu, Vitalie Burlacu, MAIB, Fincombank etc.
 

Noii proprietari nu ascund că lucrările de modernizare şi investiţiile nu se opresc aici. Astfel, la etapa următoare vor fi făcute serioase investiţii pentru creșterea confortului și amenajarea zonei, astfel încât aceasta să devină cel mai frumos loc de agrement și relaxare din mun. Chișinău, destinat chișinăuienilor și oaspeților capitalei.
 

Planurile de dezvoltare pe termen scurt și mediu țin inclusiv și de creşterea numărului locurilor de parcare – de la 240 la 609. Şi acestea vor fi create fără a fi afectat scuarului din faţa Centrului Comercial.
 

De asemenea, urmează a fi atrase noi branduri cunoscute la nivel mondial. Cinci astfel de branduri deja şi-au dat acordul să-şi înceapă activitatea în cadrul Centrului, inclusiv aici a fost deschis primul magazin din Republica Moldova sub brandul KOTON.
 

Şi toate acestea Centrul Comercial UNIC le face sub sloganul: Totul pentru locuitorii şi oaspeţii capitalei! Totul pentru oameni!
 

Servicuil de Presa UNIC

Noutați dupa tema