Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Mai multă comoditate și culoare: noul dress code maib, aliniat identității vizuale actualizate

Mai multă comoditate și culoare: noul dress code maib, aliniat identității vizuale actualizate

În linie cu strategia actualizată, cu rebrandingul anunțat, cu transformarea modelului său de sucursală, cu lansarea de  proiecte și procese inovatoare, maib continuă ciclul schimbărilor conform noii filosofii a brandului și anunță implementarea dress code-ului în rețeaua de sucursale și agenții. Acesta a fost regândit în linie cu noua identitate vizuală a maib, oferind în același timp plus de confort și culoare.  Amintim că acum un an angajații maib din Oficiul Central au adoptat un stil vestimentar casual, optând pentru mai multă comoditate și libertate în alegere. 
 
Accente de culoare și accesorii definitorii 
Atât consultanții clienți, cât și tellerii (specialiștii deservire), managerii relații clienți vor purta o uniformă care combină stilul clasic, cunoscut în societate ca un etalon al domeniului bancar, cu stilul informal, care este mult mai prietenos, comod și ușor în stilizare și personalizare.
 
Consultanții clienți, care zi de zi întâmpină clienții și îi ajută în identificarea serviciilor și produselor bancare conform necesităților au adoptat un dress code colorat, mai puțin business - tricou polo în culorile maib – mentă închis, gri-albastru și alb. Diversitatea de nuanțe le va permite să asorteze partea superioară a ținutei cu pantaloni clasici sau casual (blugi), dar și cu fuste în culori precum albastru, negru, maro, gri. Tellerii, managerii relații clienți, dar și managerii corporate vor purta cămăși, însoțite de câte un accesoriu definitoriu cu logoul băncii: pentru bărbați – cravată mentă închis sau gri-albastru, iar pentru femei – eșarfe în aceleași culori.
 
Igor Tenu, Consultant clienți, Sucursala „Gheorghe Asachi”:
„Implementarea unui nou dress code era o schimbare mult-așteptată de angajații din sucursalele maib. Uniformele sunt comode și speciale, ceea ce ne va diferenția. Cel mai mult m-a surprins geaca fără mâneci pe care o vom purta în timpul mai răcoros, calitatea stofei este foarte bună și comodă. Sper că fiecare angajat va fi surprins de noua vestimentație și va aprecia schimbarea, la fel cum am făcut-o eu”.
 
Simplu, practic și modern
Noul dress code implementat în sucursale este unul mult mai relaxat și oferă echipei maib mai multă libertate de a alege ceea ce poartă. Dress code-ul actualizat îmbină cu succes stilul business cu cel casual, fiind însă mult mai practic și apreciat de echipă.
 
Nicoleta Anghelici, Manager Relații Clienți Retail, Sucursala „Gheorghe Asachi”:
„Mă simt mult mai comod în noul dress code. Sperăm că și clienții vor aprecia noua noastră ținută vestimentară, la fel de colorată și prietenoasă ca identitatea vizuală a băncii”.
 
Alinierea cu valorile maib și tendințele internaționale
În esență, adoptarea dress code-ului casual în cadrul băncii se aliniază tendințelor internaționale care presupun o abordare mai informală în ceea ce ține de aspectul și codul vestimentar al angajaților din banking. În cazul maib, ținutele colorate și mai puțin formale se armonizează cu valorile băncii – de a fi profesioniști, transparenți, inovatori, cu spirit de echipă, demni de încredere, agili și, desigur, mereu orientați către clienți.
 
Ruxanda Capmari, Director Marketing:
„Acțiunile de brand refreshment începute anul trecut se reflectă acum și în ceea ce ține de imaginea echipei maib și vor continua să se reflecte în activitatea și identitatea vizuală a băncii, inclusiv din teritoriu. Am devenit mai simpli, mai aproape de clienții noștri, aliniindu-ne promisiunii de brand mereu orientat către clienți”.
 
Împreună la nivelul următor!

Noutați dupa tema