Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

„De Crăciun, Moldova te așteaptă acasă”. În perioada sărbătorilor de iarnă, ANTRIM lansează o nouă campanie de promovare a ofertei turistice locale

„De Crăciun, Moldova te așteaptă acasă”. În perioada sărbătorilor de iarnă, ANTRIM lansează o nouă campanie de promovare a ofertei turistice locale

Turismul rural și viața simplă de la țară, alături de experiențele culturale, gastronomice și vinicole autentice fac Republica Moldova să fie o destinație turistică autentică, care merită să fie descoperită, chiar și în pandemie.
Pentru a face și mai cunoscută și atractivă oferta turistică a țării noastre, în perioada sărbătorilor de iarnă, Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern din Moldova (ANTRIM) în colaborare cu Ministerul Culturii, cu suportul Activității de Susținere a Competitivității din Industria Ușoară și cea a Turismului MCTA EDGE, finanțat de USAID au lansat campania „De Crăciun, Moldova te așteaptă acasă”.
Desfășurată mai mult în mediul online,  inițiativa își propune să readucă în prim plan oferta turistică a țării noastre, în perioada vacanțelor de iarnă, care include activitățile specifice traiului liniștit de la sate: distracții în aer liber, experiențe culturale caracteristice comunităților rurale, dar și posibilitatea de a cunoaște tradițiile populare, prin bucatele pregătite de gospodinele satului, servite alături de vinurile de calitate produse de cramele moldovenești.
Tradițional, în perioada sărbătorilor de iarnă pensiunile din întreaga țară se întrec în multitudinea de activități puse la dispoziția turiștilor care le calcă pragul. Astfel, oaspeții pot participa la ateliere de gătit sarmale, plăcinte și cornulețe cu vișine, pot admira împrejurimile satelor mergând la plimbări cu sania și își pot ajusta activitățile sejurului, în funcție de preferințe.
 Toate acestea, în condițiile în care, sărbătorile de iarnă în Moldova au devenit sinonim cu mese copioase, doldora cu bucate tradiționale, în jurul cărora sunt așezați oamenii dragi și rudele plecate peste hotare, care urmează îndemnul - „De Crăciun, Moldova te așteaptă acasă”.
Astfel, campania de promovare surprinde cele mai autentice momente trăite de mii de familii și care sunt mesajul central al celor 3 materiale video, cu rețetele celor mai deosebite bucate tradiționale (sarmale, friptură cu mămăligă și cornulețe cu vișină) îmbinate armonios cu tradițiile de iarnă și atmosfera călduroasă, din seara de ajun, pe muzica colindelor interpretate de „Surorile Osoianu”.
Natalia Țurcanu, director executiv ANTRIM: „Prin această campanie online ne-am dorit să apropiem oamenii în perioada sărbătorilor, pentru că nimic nu se compară cu amintirile din copilărie, căldura cuptorului la care ne gătea bunica sarmale de Crăciun sau emoțiile pe care le trezește un colind ascultat în prag de toată familia. Sărbătorile de iarnă sunt despre familie, iar noi ne-am dorit să convingem fiecare oaspete că în Moldova se poate simți ca în familie, ca acasă. În această campanie arătăm atmosfera adevărată, autentică a vieții rurale, de la pensiunile din Moldova - spațiu unde tradițiile sunt păstrate cu sfințenie.”
Campania „De Crăciun, Moldova te așteaptă acasă” din acest an este despre fiecare dintre noi și ne amintește despre faptul că tradițiile valorează enorm și sunt un atu pentru oferta turistică a RM și doar împărtășindu-le cu alții le putem păstra pentru viitor.
Campania se va desfășura până pe 7 ianuarie 2022 și este promovată atât local cât și pe piețele primare pentru oferta turistică a țării: România, Ucraina, Italia, Polonia și alte state europene. Oaspeții și cei care-și doresc să descopere Moldova de Crăciun, pot afla mai multe informații despre opțiunile pentru o vacanță de iarnă autentică, accesând portalul național www.moldova.travel.
 
LINKURILE VIDEO ALE CAMPANIEI:
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=Ctjr4e6-H0Y
https://www.youtube.com/watch?v=6n8rRgHXCxk
https://www.youtube.com/watch?v=g7-UREDGI3o
https://www.youtube.com/watch?v=ToO0pkYUMvY
 
VIZUALURILE CAMPANIEI:
https://drive.google.com/drive/folders/1GSv5rUGicJv4VZ5qocFH7LNnb9iTKGFu?usp=sharing
 
 
Despre Activitatea ANTRIM
ANTRIM este asociația de companii din domeniul turismului receptor și intern din Moldova, ce își desfășoară activitatea în domeniul de promovare a Moldovei ca destinație turistică pe plan internațional și local, de dezvoltare de produse turistice, de susținere a mediului de afaceri din turism, fiind membru activ al Consiliului Economic de pe lângă Prim Ministru și membru ITER VITIS – Les chemins de la Vigne, rută culturală certificată de Consiliul Europei, membru al Federației Mondiale a Asociațiilor Ghizilor de Turism Profesioniști (WFTGA).
ANTRIM are 76 de membri și o reprezentativitate de aproximativ 90% din industria de turism receptor, domestic și lanțul valoric printre care: tur-operatori și agenții de turism, vinăriile cu servicii turistice, agro-pensiuni și case rurale, hoteluri, organizatori de evenimente, furnizori de experiențe turistice precum meșteșugărit, SUP, kayaking – cei mai activi antreprenori din domeniul de turism receptor și intern.
De la fondarea sa în 2014, ANTRIM a reușit să implementeze diverse activități de marketing, promovare, dezvoltare și susținere a industriei, printre care:

  • Promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică, din 2014 până în prezent: leaderul sectorului privat asociativ în elaborarea brandului de țară „Pomul Vieții”, dezvoltarea campaniilor de comunicare internaționale precum „Descoperă Moldova”, „Fii Oaspetele Nostru”, „Hai la Mine Acasă”, “Fii Oaspetele Nostru, din nou!”;
  • Organizarea de tururi de familiarizare pentru jurnaliști străini, bloggeri specializați în turism, formatori de opinie și tururi de presă pentru jurnaliști internaționali, din piețele țintă precum Germania, Polonia, Italia, Marea Britanie și România. Prin intermediul activităților de promovare au fost organizate 15 tururi de presă cu participarea a 80 de jurnaliști, fiind generate peste 200 de publicații de presă și includerea Moldovei în topul destinațiilor globale de turism;
  • Organizarea participării cu stand de țară a Moldovei la târguri și expoziții internaționale de top din Germania, Italia, Polonia, Finlanda (în medie, 5 participări pe an), inclusiv campanii integrate de PR, activități B2B, seminare și instruiri;
  • Activități de suport și reacție la situația de criză provocată de criza pandemică, printre care: acțiuni de lobby și advocacy, sondaje de impact, susținerea campaniilor de promovare locală: ReDescoperă Moldova, NeamPornit, Let Me Walk Moldova, dar și elaborarea unui Ghid de Protocoale și bune practici pentru desfășurarea activităților turistice, certificat de ANSP, și în certificare internațională sub egida WTTC conform mărcii„ Safe Travels”, etc.
 
 
 
LINKURILE VIDEO ALE CAMPANIEI:
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=Ctjr4e6-H0Y
https://www.youtube.com/watch?v=6n8rRgHXCxk
https://www.youtube.com/watch?v=g7-UREDGI3o
https://www.youtube.com/watch?v=ToO0pkYUMvY
 

Noutați dupa tema