Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FinComBank susţine antreprenorii şi evenimentul „Pria E-Commerce în Moldova”

FinComBank susţine antreprenorii şi evenimentul „Pria E-Commerce în Moldova”

Pe 3 decembrie, Pria Events în parteneriat cu FinComBank a desfășurat cea de-a 2-a ediție a conferinței „Pria E-Commerce în Moldova”. Spicherul evenimentului din partea FinComBank a fost Eugenia Cosor, Şef Secţie Carduri bancare şi Produse DIGITAL Retail, FinComBank, care a relatat despre situația curentă și provocările cu care se confruntă antreprenorii, precum şi despre rolul băncilor în dezvoltarea comerțului electronic.
În contextul actual, când tot mai multe afaceri se îndreptă spre mediul online, E-Commerce este un subiect de interes major.  Astfel, evenimentul a fost adresat tuturor sectoarelor economiei naționale din Republica Moldova, iar oamenii de afacere au putut afla mai multe detalii despre documentele şi semnăturile  electronice, despre plățile electronice şi prestatorii acestui tip de serviciu, despre efortul băncilor în vederea digitalizării, despre magazine şi vânzări online. De asemenea, în cadrul evenimentului, s-a pus în discuție cum economia digitală schimbă parametrii concurențiali; dificultățile practice cu care se ciocnesc companiile din Republica Moldova ce vor să-și dezvolte afacerea online; precum și experiența  şi principalele provocări  ale  companiilor din România în domeniul comerțului electronic.
Transformarea digitală în perioadă pandemică a avut un impact major și benefic asupra comercianților, determinându-i să practice mai intens E-Commerce, să opteze pentru achitarea fără numerar, cu scopul evitării bancnotelor și prezenței fizice. Astfel, s-a observat o tendință de migrare de la cash la cashless, iar Băncile reprezintă acel inel de conexiune între comercianți și clienți, care oferă posibilitate de integrare a unui modul complex în cadrul paginii web a comercianților, pentru comoditatea clienților, din perspectiva optimizării plăților online, oferind în același timp siguranță și un user experience reușit”, - a menționat Eugenia COSOR, Șef Secție Carduri bancare și produse Digital Retail, FinComBank.
Conferința poate fi vizualizată în reluare pe pagina de Facebook FinComBank.
FinComBank a lansat serviciul de comerț electronic în 2018 și deja numără mulți clienți care și-au dezvoltat afacerea online sau care au reușit să-și reconfigureze modalitatea de lucru a businessului, îndreptându-se spre online. Anume FinComBank a pus la dispoziţia agenţilor economici o modalitate sigură şi rapidă de achitare cu cardul în cadrul aplicaţiilor mobile, fiind prima banca din Moldova care a implementat tehnologia “Card-on file”, ce permite utilizatorilor să efectueze plata instant fără a introduce datele cardului de fiecare dată la achitare și posibilitatea de a salva în aplicația mobilă datele mai multor carduri de la diferite bănci din țară sau din străinătate. FinComBank în premieră pe piața Republicii Moldova a pus la dispoziția clienților și comercianților a doua versiune a tehnologiei 3D-Secure, 3D-Secure V.2, pentru realizarea tranzacțiilor în maximă siguranță.
Serviciul de E-commerce de la FinComBank oferă următoarele beneficii:  

  • Achitarea bunurilor și serviciilor prin intermediul cardurilor bancare Visa sau Mastercard, emise oriunde în lume;
  • Interfață personalizată a sistemului de comerț electronic în concordanță cu brandul companiei;
  • Pagina de plată realizată în funcție de dispozitivul de pe care cumpărătorul accesează site-ul companiei sau aplicația mobilă;
  • Reducerea costurilor logistice generate de un magazin clasic;
  • Creșterea vânzărilor. Tranzacțiile pot fi efectuate non-stop, 24/7;
  • Atragerea unei noi piețe de desfacere, formată din clienți care sunt utilizatori activi ale platformele online;
  • Siguranță maximă a operațiunilor online, folosirea protocolul 3D-Secure V.2, care oferă o reducere esențială a fraudelor;
  • Asistență tehnică și consultanță individuală, în dependență de necesitățile afacerii.
Cu serviciul E-Commerce de la FinComBank, regândește-ți businessul pentru a avea doar de profitat. Reorientează-ţi afacerea către online, iar noi îţi vom acorda suportul necesar, pentru realizare.
#FinComBusiness – partenerul succesului tău!
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să ne contactați:
Теl.: (+373-22) 26-99-99 
E-mail: fincom@fincombank.com               
Website: www.fincombank.cоm

Noutați dupa tema