Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Prietenii la nevoie se cunosc, la fel și companiile când e vorba de RECLAMAȚII

Prietenii la nevoie se cunosc, la fel și companiile când e vorba de RECLAMAȚII

Ai observat cât de frumoase sunt reclamele și cât de dificile sunt situațiile în care nu ești mulțumit de un produs? La sigur, ai avut momente când a trebuit să întorci un produs în magazin, fie că era expirat, în stare mai puțin bună sau care pur și simplu nu ți s-a potrivit. Frustrant, enervant și îndelungat, iar pe lângă toate cu tot felul de explicații de ce nu e posibil să faci acest lucru, din cauza A, B, C... și până la Z. Când de fapt, asta nu e o crimă, ci o acțiune normală, ce trebuie primită corect, dacă îți dorești o relație echilibrată cu toți clienții.

La Microinvest, unica organizație financiară ce respectă principii internaționale de protecție, mereu tindem să devenim mai buni, de la servicii și produse, până la modalitățile de deservire. Suntem deschiși către toate reclamațiile, bune sau mai puțin bune și gata să găsim cele mai eficiente mecanisme de soluționare. Cum ne reușește? Simplu, te ascultăm și încercăm să alegem soluția potrivită pentru situația ta, ca la final să împăcăm ambele părți, fără necesitatea să stai o oră și jumătate pe fir ca să-ți răspundă un operator sau să-ți iei un megafon și să strigi pe la ferestre.  
„Apreciez grija și atitudinea pozitivă față de clienți la Microinvest, chiar și în situații neclare” – Ivan Botnar, client Microinvest
 
Cum crezi că ar trebui să aibă loc un proces de reclamare a unui produs și cât de numeroși sunt pașii pe care trebuie să îi parcurgi? În unele companii, poate dura o veșnicie, uneori nici nu găsești unde să scrii sau suni și cu fiecare etapă devii tot mai supărat și dezamăgit. Noi nu vrem să te dezamăgim în nicio situație, mai ales când ai neclarități, de aceea reacționăm pozitiv la orice reclamație, chiar și cele cu tonul ridicat și încercăm să te ajutăm și înțelegem.
 
Ivan Botnar, antreprenor și client Microinvest avea o părere negativă despre credite, înainte de a apela la Microinvest. Familia sa s-a confruntat cu o experiență neplăcută în creditare, care le-a afectat destul de mult situația financiară în acea perioadă. Înțelegea că pentru a-și dezvolta afacerea are nevoie de suport financiar, iar cel mai important a fost să găsească un creditor în care poate avea încredere. Așa a început colaborarea cu Microinvest.
„Am aflat despre Microinvest de pe Internet și mi-a părut din prima o organizație de încredere. Spun asta, pentru că familia mea a avut o experiență mai neplăcută cu creditele, din cauza devalvării valutare și neînțelegerii cu banca la care au apelat. Cu Microinvest e cu totul altă poveste, bazată pe receptivitate și înțelegere. După o discuție de doar 15 minute cu expertul, am reușit să găsim cea mai bună soluție și credit pentru afacerea mea. De asemenea, apreciez nespus de mult grija și atitudinea pozitivă față de clienți, chiar și în situații neclare.”
Întreaga istorie de succes și experiență de creditare a clientului Microinvest, Ivan Botnar, o găsești pe pagina cu istoriile clienților noștri.
CONCLUZIE: O situație neclară rezolvată astăzi, va aduce doar beneficii în timp, iar dacă alegi să taci, s-ar putea să-ți faci o concluzie greșită și doar să-ți strici dispoziția, nervii și timpul. La Microinvest poți depune sesizări și sugestii printr-un șir de instrumente simple și comode, pentru că ne pasă și ne protejăm clienții. Deci, dacă ai vreo neclaritate sau nemulțumire ce ține de noi, nu ezita să ne scrii ca să găsim soluția.
Alege un creditor care te protejează. 
 

Noutați dupa tema