Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Victoriabank a lansat campania “Eu sunt IMM”, pentru sprijinirea micului business autohton

Victoriabank a lansat campania “Eu sunt IMM”, pentru sprijinirea micului business autohton

Chișinău, 30 septembrie 2021. Victoriabank a lansat campania “Eu sunt IMM”, care are scopul de a sprijini întreprinderile mici și mijlocii și de a oferi exemple demne de urmat de către întreaga comunitate.

Victoriabank va prezenta în fiecare săptămână câte trei istorii ale unor antreprenori aflați în spatele mai multor branduri autohtone îndrăgite. Acestea vor fi publicate pe pagina de Facebook a băncii și pe site-ul special creat: www.eusuntimm.md. Fiecare dintre protagoniști va relata despre cum e să facă afaceri în Republica Moldova, despre succese, dar și despre dificultățile cu care se confruntă.

"Orice economie de succes are la bază micul business, care merită și trebuie sprijinit. Deși ultimii aproape doi ani au fost destul de complicați pentru noi toți, doar sprijinul reciproc ne va ajuta să trecem peste toate cu capul sus și încrezători în ziua de mâine", a subliniat Diana Driga, Brand Manager Persoane Juridice, Direcția Relații cu Publicul și Marketing, Victoriabank.

Reprezentanții Victoriabank au colectat mai multe istorii care vor fi prezentate publicului larg, însă încurajează și alți antreprenori să scrie despre propriile experiențe, pentru a fi făcute publice de către bancă. Îndemnul nu este adresat doar persoanelor juridice care au deschise conturi curente la Victoriabank, dar și clienților altor instituții financiar-bancare. 

"Prin această campanie, Victoriabank vrea să inspire și alți cetățeni ai Republicii Moldova pentru noi idei de afaceri. Credem că fiecare caz prezentat va fi o motivație în plus pentru cei care încă se gîndesc să parcurgă acest drum. Deși, pe alocuri, calea poate avea obstacole, într-un final, ea va aduce satisfacții, atât personale, cât și profesionale”, a adăugat Diana Driga.

Amintim că, anul trecut, Victoriabank a inițiat o campanie de susținere a producătorilor autohtoni, care a avut genericul #CumpărăDeLângăTine. În cadrul acestei acțiuni, mai mulți angajați ai băncii au promovat pe rețelele de socializare antreprenori mici și mijlocii de pe întreg teritoriul țării, printr-un gest  firesc de solidaritate cu ei.

Victoriabank investește în digitalizare

În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, devine acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul, prin aplicația gratuită VB24 Pay, iar în 2019 plățile cu Garmin Pay. Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță, prin: VB24 WebVB24 Mobile, iar persoanele juridice prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa în ceea ce privește securitatea plăților digitale.

Noutați dupa tema