Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Rezultatele Campaniei „Clientul Mulțumit” de la FinComBank

Rezultatele Campaniei „Clientul Mulțumit” de la FinComBank

Vara aceasta, a fost incendiară pentru toți clienții FinComBank, deoarece aniversarea celor 28 de ani de activitate FinComBank a fost un prilej frumos pentru lansarea Campaniei „Clientul Mulțumit”, în cadrul căreia peste 100 de mii de clienți activi ai Băncii au fost surprinși de reduceri și bonusuri la produse bancare, cum ar fi la carduri, depozite și credite!
 
Transmitem sincere felicitări clienților existenți ai FinComBank, precum și celor noi veniți, care au beneficiat de:

  • REDUCERI la rata anuală a dobânzii la credite;
  • BONUSURI la rata anuală a dobânzii la deschiderea depozitelor în lei;
  • DESERVIRE GRATUITĂ timp de un an la orice card deschis în perioada promoției!
 
În cadrul Campaniei „Clientul Mulțumit”, au fost deschise circa 5 mii de carduri clasice și premiale, au fost eliberate aproape 700 de credite de consum și ipotecare, și deschise aproape 300 de depozite noi în lei moldovenești. Rezultatele acestei Campanii reprezintă succesul nostru comun, deoarece acordarea cadourilor garantate reprezintă aprecierea FinComBank față de fidelitatea clienților noștri. Vă mulțumim și transmitem sincere felicitări tuturor norocoșilor, care au beneficiat de produse bancare de top cu costuri minimale.
 
Reamintim că, în cadrul Campaniei „Clientul Mulțumit”, toți clienții actuali FinComBank au primit un mesaj SMS / PUSH-Notification / E-mail, care le-a permis să-și activeze bonusurile și reducerile speciale la sucursalele Băncii. Pentru a activa și a beneficia de ofertă, clienții au prezentat specialistului din cadrul unității FinComBank, mesajul cu informația despre promoție și au profitat de una sau mai multe oferte din lista cadourilor promoționale. De asemenea, clienții activi FinComBank au avut posibilitatea să transmită mesajul cu textul promoțional membrilor de familie sau prietenilor, care, la rândul său, au primit posibilitatea de a  beneficia de această ofertă, chiar și în cazul în care nu erau clienți actuali al FinComBank.

Stimaţi Clienţi,  Vă mulţumim pentru încredere și loialitatea față de produsele și serviciile FinComBank, iar clienților noi le zicem bun venit într-o lume bancară modernă și performantă.
 
Feedback de la Clienții Băncii.
 
FinComBank – Într-un pas prin viaţă!
 
Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta:
Tel.: (+373-22) 26-99-99
E-mail:
fincom@fincombank.com
site: www.fincombank.cоm

Noutați dupa tema