Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Victoriabank aplică practicile europene privind protecția datelor personale

Victoriabank aplică practicile europene privind protecția datelor personale

Chișinău, 28 iulie 2021.  Victoriabank aplică practicile Uniunii Europene privind protecția datelor cu caracter personal și a început colectarea Acordurilor de Marketing, prin care clienții își exprimă consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
 
Acordul de Marketing poate fi completat  atât la ghișeele băncii, cât și online. Prin intermediul documentului, clienții Victoriabank decid dacă doresc să primească de la bancă mesaje publicitare, informații despre campanii promoționale, newsletter-uri, invitații la evenimentele organizate de bancă sau de către partenerii săi.
 
Victoriabank, fiind parte a Grupului Financiar Banca Transilvania, preia bunele practici ale acestuia și le implementează în conformitate cu  GDPR al UE, care  este în proces de aprobare în Republica Moldova. Noi, reprezentanții  Victoriabank, considerăm că o relație sinceră și onestă, fie ea una de familie sau una de afaceri, necesită multă transparență și tindem să creăm relații de durată și parteneriate de succes. Din acest motiv, am demarat proiectul cu privire la semnarea de către clienții Victoriabank a Acordurilor de Marketing, iar acum suntem la etapa de colectare a acestora”, a subliniat vicepreședintele Victoriabank Vasile Donica.
Începând cu 20 mai, clienții Victoriabank au posibilitatea să completeze un 
 https://www.victoriabank.md/acordmarket/, accesibil 24/24. Astfel, fiecare client are acces la exprimarea Acordului de Marketing și  poate alege dacă vrea să primească date cu caracter informativ/publicitar sau nu, bifând din opțiunile valabile. De asemenea, acest document poate fi completat și depus la ghișeele băncii.
„O întreagă echipă de profesioniști a muncit  cot la cot pentru a oferi un instrument util prin care Victoriabank vrea să comunice corect și prin care să-și asculte clienții și să înțeleagă ce își doresc ei. În consecință, clienții noștri vor primi mesaje care reprezintă un real interes pentru ei, nu spam”, a adăugat vicepreședintele băncii.
 
Victoriabank investește în digitalizare
În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, devine acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul, prin aplicația gratuită VB24 Pay, iar în 2019 plățile cu Garmin Pay. Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță, prin: VB24 Web, VB24 Mobile, iar persoanele juridice prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa în ceea ce privește securitatea plăților digitale.
 

Noutați dupa tema