Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Eleganță și comoditate: noul Dress Code în Moldova Agroindbank

Eleganță și comoditate: noul Dress Code în Moldova Agroindbank

Băncile au fost întotdeauna asociate cu un stil strict, oficial, în special ce ține de stilul de comunicare și  ținuta vestimentară, ceea ce a contribuit la crearea unei percepții eronate de instituție conservatoare, birocratică, cu procese lente.  
 
Considerând că aceasta nu este imaginea care ne reprezintă și fiind orientați spre o deschidere și transparență mai mare, o comunicare și atmosferă mai prietenoasă, procese mai simplificate, Moldova Agroindbank a decis să facă o schimbare și în stilul vestimentar.
 
Astfel, la prima etapă este implementat stilul vestimentar casual în Centrala Băncii, presupunând eleganță în comoditate și comoditate în eleganță, altfel spus: mai puține cravate și mai mult confort, mai multă libertate la locul de muncă, inclusiv prin stilul de auto-exprimare, mai multă culoare și energie în viața profesională, să fim noi înșine oriunde și oricând.
 
Conform strategiei Băncii, această abordare urmează să cuprindă toate aspectele ce țin de organizarea activității în cadrul MAIB, iar fiecare dintre membrii echipei, partenerii și clienții Băncii să se simtă cât mai confortabil în această atmosferă.
 
Bineînțeles că stilurile business și business casual nu sunt anulate, ele urmând să fie respectate în cazurile în care activitatea sau evenimentul le impun ori dacă angajatul Băncii se va simți mai confortabil în asemenea ținute. 
 
Iată și primele reacții ale unor colegi:
 
„Este o idee minunată și o schimbare de mult așteptată. Noul dress code ne face să ne simțim mai liberi, mai degajați, oferindu-ne plus de comoditate, iar în aceste condiții și productivitatea crește”, spune Olesea Cernavca, Brand Manager.
 
„În primul rând, este foarte comod să ai posibilitatea  să-ți alegi stilul vestimentar în funcție de agendă, iar dimineața poți dormi cu 5 minute mai mult, pentru că nu tot timpul ai obligativitatea de a-ți lega o cravată”, menționează Andrei Ostrovschii, Manager comunicare.
 
Pentru Directorul Regional Neonila Negruța, noul dress code înseamnă „un suflu nou, o deschidere în plus spre comunicare, fiind percepuți mai aproape de clienți. Noile ținute, mult mai lejere și degajate, aduc culoare și pun în valoare individualitatea și autenticitatea fiecărui coleg”.
 
Între timp, urmează schimbări și în cazul ținutei vestimentare a angajaților din sucursale, ținând cont de preferințele angajaților din rețea și ale clienților, precum și ținând cont de evoluția formatului sucursalei. Dar despre aceste schimbări vom veni ulterior cu mai multe detalii.

Noutați dupa tema