Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Îmbunătățirea calității furnizării energiei electrice – o prioritate pentru Premier Energy Distribution

Îmbunătățirea calității furnizării energiei electrice – o prioritate pentru Premier Energy Distribution

Îmbunătățirea calității furnizării energiei electrice – o prioritate pentru 
Premier Energy Distribution
 
Premier Energy Distribution a realizat în anul 2020 investiții totale de peste 312 milioane de lei pentru renovarea, dezvoltarea, extinderea și întreținerea rețelelor electrice de tensiune înaltă, medie și joasă, în îmbunătățirea și modernizarea infrastructurii informatice, a sistemelor de management și continuitatea activității, urmărind îmbunătățirea continuă a calității serviciilor prestate.
 
An de an compania desfășoară proiecte de renovare conform planului investițional aprobat de ANRE pentru îmbunătățirea eficienței și pentru creșterea calității serviciilor. Dincolo de beneficiile evidente pentru clienți și de efectul pozitiv asupra rezultatelor operaționale ale companiei, acest efort se reflectă și în contribuția directă la dezvoltarea economiei moldovenești.
 
Investiții realizate 2000 – 2020 (mln. euro)

 
 Datorită lucrărilor investiționale desfășurate, a eficientizării inspectărilor instalațiilor electrice în teren și priorizării eforturilor și lucrului pe liniile aeriene de tensiune medie și joasă în anul 2020 indicatorul SAIDI a constituit 1,53 ore – cu 0,80 ore față de anul precedent, acest lucru având un impact direct asupra calității furnizării energiei electrice. Indicele SAIDI reprezintă timpul mediu de întrerupere a consumatorului la nivel de operator de distribuție şi indică operativitatea repunerii furnizării energiei electrice de către operatorul sistemului de distribuție.

De asemenea și indicatorul SAIFI a înregistrat o descreștere până la valoarea de 1,93  întreruperi față de 3,00 în anul 2019. Acest indicator reprezintă numărul mediu de întreruperi suportate de consumatorii deserviți de operatorul de distribuție şi indică asupra stării tehnice a rețelelor de distribuție şi efectele investiționale şi de mentenanță asupra acestora realizate în timp. 
Evoluția SAIFI 2007-2020 (nr. de întreruperi)
 
Precizăm că anual întreprinderea stabilește și actualizează un Plan TOP al lucrărilor de renovare și întreținere în fiderele de tensiune medie și joasă în baza gradului de uzură a rețelelor, a impactului asupra consumatorilor, precum și necesitatea de retehnologizare și sporire a siguranței instalațiilor electrice. 
 
Reconfigurarea structurilor rețelelor de distribuție, montarea separatoarelor cu siguranțe fuzibile, a echipamentelor moderne precum ar fi întrerupătoarele telecontrolate – permit  operarea de la distanță și minimizarea impactului unor eventuale întreruperi în rețea prin localizarea mai rapidă a defecțiunii și respectiv reducerea numărului consumatorilor afectați de aceasta. În același timp, un factor important îl constituie remodelarea arhitecturii rețelelor electrice pentru asigurarea unei alimentări fiabile cu energie electrică a instalațiilor de la care sunt conectați consumatorii finali.  
 
Toate eforturile administrației companiei însoțite de profesionalismul și dedicația personalului tehnic: dispecerat, oficiul telefonic, formațiunile de intervenție operativă din toate sectoarele de distribuție, sunt orientate spre eficiență și îmbunătățire a indicatorilor de calitate a serviciului – iar impactul poate fi resimțit în mod pozitiv de către consumatori.
 
Și în anul 2021 Premier Energy Distribution își va concentra eforturile pe implementarea proiectelor de investiții și eficiență aprobate de ANRE pentru îmbunătățirea calității furnizării serviciului, va continua să ofere servicii calitative clienților săi prin menținerea unei relații transparente, bazate pe dialog și încredere și să-și îndeplinească angajamentele sale de responsabilitate social corporativă față de grupurile sale de interes: clienți, angajați, acționari și societate în general. 
 
Departamentul Relații Externe și Comunicare
ÎCS „Premier Energy Distribution” SA
26.01.2021
 
 
 
 
 
 

Noutați dupa tema