Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Toyota Moldova prezinta noul Highlander Hybrid cu 7 locuri

Toyota Moldova prezinta noul Highlander Hybrid cu 7 locuri

 Noul SUV hybrid cu tractiune integrala AWD completează gama largă de crossover-e

 Habitaclu spaţios pentru 7 pasageri şi un portbagaj cu volum de 658 de litri.

 A patra generaţie a sistemului de propulse hybridă cu un consum redus de combustibil și tracțiune integrală inteligentă (AWD-i).

 Putere de 244 CP și un nivel de emisii CO2 de 126 g/km oferă cel mai bun echilibru putere/emisii din segmentul său.

Cel mai mare crossover hybrid Toyota Highlander va fi pus în vânzare pentru prima dată pe piața din Republica Moldova.

Disponibil exclusiv cu o motorizare hybridă, noul Highlander, împreună cu RAV4, C-HR, devine cel mai nou membru în familia de SUV-uri europene Toyota.

Cu o experiență de 23 de ani în dezvoltarea tehnologiei hybride, peste 15 milioane de automobile hybrid vandute, 9 modele hybride și la moment cu a patra generaţie a sistemului său de propulsie hybrid, Toyota și-a combinat pozitia de leader in tehnologiile hybrid cu legendarele sale beneficii QDR (Quality, Durability and Reliability) - calitate, durabilitate și fiabilitate, pentru a crea noul Highlander Hybrid.

Construit pe platforma Toyota GA-K, noul Highlander combină toate atributele unui SUV Toyota: confort, manevrabilitate și siguranță, sistem de propulsie hybrid cu emisii mici, eficiență a consumului de combustibil și tracțiune integrală inteligentă, posibilitatea maririi spațiului și posibilitatea de remorcare - 2 tone.

Design şi interior

Cu o lungime de 4.950 mm şi jante din aliaj de 20 inch, Highlander Hybrid combină stilul elegant, dinamismul și rafinamentul unui SUV urban premium cu rezistența, puterea și durabilitatea unui SUV universal şi fiabil cu AWD.

Interiorul salonului a fost proiectat pentru a oferi toate calităţile aşteptate de la un SUV cu 7 locuri - practicabilitate, materiale rezistente şi spaţiu, creând un mediu confortabil, premium, pentru toți pasagerii. Highlander Hybrid este un adevărat automobil cu 7 locuri, datorită reglarii scaunelor de pe al doilea rând pe o lungime de 180 mm, ceea ce ofera spatiu suficient pentru pasagerii de pe al treilea rând, precum si sa permita accesul uşor catre al treilea rand de scaune pentru doi adulţi.

Modelul se mai remarcă printr-un portbagaj cu un volum de 658 de litri, găsit după hayonul acţionat electric inclusiv prin intermediul unui senzor sub bara de protecţie. Spațiul suplimentar de depozitare poate fi extins datorită posibilităţii de rabatare a scaunelor din al doilea şi al treilea rând, rezultând o capacitate de încărcare de până la 1.909 litri!

Disponibil în culoare neagră, interiorul are prin cabină compartimente de depozitare incapatoare, dar şi prize USB pentru pasagerii din primele două rânduri. 

Nivelul de echipare Premium aduce un monitor central cu o diagonală de 8 inch pe care va rula un sistem multimedia şi unul de navigaţie prin satelit, alături de un head-up display, conectare Apple CarPlay și Android Auto, încărcare wireless pentru telefon, scaune ventilate și o oglindă retrovizoare digitală care afişează imagini de pe o cameră cu unghi larg, ca sa nu impiedice vizibilitatea tetierile scaunului posterior sau pasagerii.

Dinamică de conducere

Unitatea de propulsie hybridă de a 4-a generaţie de pe Highlander Hybrid combina un motor pe benzină de 2.5 litri, care funcţionează pe baza ciclului Atkinson şi două motoare electrice. Cel de pe puntea spate face ca SUV-ul să fie echipat cu un sistem AWD-i (All-Wheel Drive-intelligent). Iar o baterie puternică de tip Nickel-Metal Hydride este localizată sub al doilea rând de scaune.

Sistemul generează în total j putere de 244 CP și un consum mixt de combustibil de 5.6 l/100 km, care reprezintă cel mai bun echilibru putere si economie combustibil din segment.

Comutatorul Drive Mode Select permite șoferului să aleagă o gamă de moduri de condus: ECO, NORMAL, SPORT și TRAIL. Toate cele patru moduri pot fi utilizate atunci când vehiculul funcționează şi în modul EV (electric).

Utilizarea unui parbriz și geamuri usi față izolate acustic, precum și izolarea fonica pentru acoperiș, panou de bord și podea, dar şi o izolare suplimentară în portbagaj şi a arcurilor roţilor, creeaza un mediu liniștit în cabină, sporind caracteristicile sale de deplasare lină și silențioasă cu ajutorul propulsiei hybride. 

Platforma GA-K a noului Highlander este completată de o caroserie ușoară și de înaltă rigiditate, dar și de un centru de greutate scăzut, oferind noului SUV o manevrabilitate agilă și caracteristici confortabile pe trasee extraurbane.

Siguranţă

Noul Highlander Hybrid este echipat cu cel mai nou system de siguranta activa Toyota Safety Sense concepute pentru a ajuta la prevenirea sau atenuarea coliziunilor într-o gamă largă de situații în trafic.

Pachetul sistemului de siguranta activa de pe noul Highlander Hybrid include: un sistem pre-coliziune (PCS) cu frânare automată pentru a evita o coliziune frontală, cu functia de detectare a pietonilor pe timp de zi și noapte, dar și detectare de biciclişti în timpul zilei; un system de cruise control adaptiv pentru orice viteza - Adaptive Cruise Control (ACC); sistem de menţinere în bandă - Lane Tracing Assist (LTA); sistem de avertizare în caz de părăsire a benzii Lane Alert (LDA), sistem de comutare automată a fazelor în faruri - Automatic High Beam (AHB) şi sistem de recunoaştere şi informare despre indicatoarele rutiere detectate - Road Sign Assist (RSA).

Noul Highlander Hybrid este deja disponibil pentru comandă la Toyota Centru Chişinău "Continent".

 

Str. Arborilor, 17/1

Tel.: 022 79 14 77

www.toyota.md

 

Noutați dupa tema