Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Purcari Wineries a înregistrat un profit net de 41,07 milioane de lei (8,3 milioane de euro) în 2021, în scădere cu 31% față de 2020.

Purcari Wineries a înregistrat un profit net de 41,07 milioane de lei (8,3 milioane de euro) în 2021, în scădere cu 31% față de 2020.

Potrivit rapoartelor financiare, veniturile din vânzări ale companiei au crescut cu 20,1% în aceeași perioadă - de la 203,67 milioane de lei în ianuarie-decembrie 2020 la 244,6 milioane de lei (49,4 milioane de euro) în ianuarie-decembrie 2021. În același timp, veniturile din vânzarea de vinuri în 2021 au fost de 203,95 milioane de RON (41,2 milioane de euro) față de 176,38 milioane de RON cu un an mai devreme(+15,6%), veniturile din divin - 26,63 milioane de RON (5,4 milioane de euro) față de 21,72 milioane de RON cu un an mai devreme(+22,6%), brandy - 0,54 milioane de RON (0,1 milioane de euro) față de 0,33 milioane de RON cu 2020 (+63,6%). După cum se menționează în materialele Purcari Wineries, vânzările globale ale mărcii Bostavan Vin în 2021 a fost de 52,76 milioane de RON (10,7 milioane de euro) față de 53,77 milioane de RON cu un an mai devreme (-1,9%), în timp ce la Purcari Vin au fost de 115,07 milioane de RON (23,3 milioane de euro) față de 89,64 milioane de RON cu 2020 (+28,4%), Crama Ceptura Vin - 36,01 milioane de RON (7,3 milioane de euro) față de 32,97 milioane de RON cu un an mai devreme (+9,2%), Bardar divin și brandy - 27,16 milioane de RON (5,5 milioane de euro) față de 22,05 milioane de RON cu anul precedent (+23,2%). În același timp, vânzările totale de băuturi alcoolice ale Purcari Wineries în România în 2021 au crescut cu 17,5%, ajungând la 119,52 milioane de RON (24,2 milioane de euro), față de 101,75 milioane de RON în anul precedent. În Moldova acestea au crescut cu 61% - de la 27,82 mil. RON la 44,78 mil. RON (9,05 mil. euro), în Polonia - au scăzut cu 14,9% - de la 23,74 mil. RON la 20,19 mil. RON (4,08 mil. euro), în Cehia și Slovacia - au scăzut cu 2,3% - de la 9,02 mil. RON la 8,81 mil. RON (1,8 mil. euro), în Ucraina - au crescut cu 19,8% - de la 7,33 mil. RON la 8,78 mil. RON (1,8 mil. euro), în țările baltice - a crescut cu 11,7% - de la 7 milioane la 7,82 milioane de RON (1,6 milioane de euro), în țările asiatice - a scăzut cu 2,3% - de la 6,6 milioane la 6,45 milioane de RON (1,3 milioane de euro), în Belarus - a scăzut de două ori - de la 7,55 milioane la 3,75 milioane de RON (0,8 milioane de euro), iar în alte țări - a crescut cu 44,5% - de la 7,61 milioane la 11 milioane de RON (2,2 milioane de euro). Potrivit rapoartelor financiare ale Purcari Wineries, EBITDA (profitul înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare) pentru anul 2021 a fost de 68,72 milioane de RON (13,9 milioane de euro), în creștere cu 13,6% față de anul precedent. Cei mai mari acționari ai Purcari Wineries Public Company Limited la sfârșitul anului 2021 erau Amboselt Universal Inc. (19,9722%), Dealbeta Investments (7,9087%), Fiera Capital (7,8995%), Conseq (5,3040%), East Capital (5,1275%), alții (53,7881%). Purcari Wineries Plc (Purcari, Crama Ceptura, Bostavan și Bardar) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și divinuri din Europa Centrală și de Est. Grupul gestionează aproximativ 1.350 de hectare de podgorii și patru unități de producție în România și Moldova. Grupul este liderul segmentului de vinuri premium din România cu o cotă de 25% și cel mai mare exportator de vinuri din Moldova, furnizând produse în peste 30 de țări din Europa, Asia și America. Grupul este listat la Bursa de Valori București din februarie 2018. // 11.03.2022 - InfoMarket.

Noutați dupa tema