Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

FARMER

FARMER

17.10.2024 - 20.10.2024
Expoziţie-târg internaţională specializată de produse, utilaje, tehnologii agricole şi meşteşuguri, ediţia a XXVII-a
Expoziţia-tîrg internaţională specializată de produse, utilaje, tehnologii agricole şi meşteşuguri FARMER este un eveniment anual care determină dezvoltarea complexului agroindustrial al Republicii Moldova şi prezintă realizările celor mai eficiente gospodării de ferm ieri şi întreprinderi agricole din toate regiunile ţării, activitatea acestora şi schimbul de experienţe pozitive. Formatul expoziţiei oferă expozanţilor o ocazie excelentă de a găsi noi parteneri de afaceri, de a extinde pieţele de desfacere, de a stabili contacte pe termen lung cu instituţii financiare, întreprinderi industriale, instituţii ştiinţifice din Republica Moldova şi alte ţări.
În cadrul expoziţiei se vor desfăşura activităţi de afaceri, subiectele cărora sunt formulate în conformitate cu problemele actuale cu care se confruntă agricultura, luând în considerare cele mai recente tendinţe globale din industrie. Participanţii la conferinţe internaţionale, seminarii, mese rotunde vor putea să se orienteze în mulţimea de produse noi pentru a înţelege direcţia de dezvoltare a pieţei.
Expoziţia se desfăsoară cu suportul oficial al Ministerului Ministerul Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului al Republicii Moldova.
Printre cele mai importante evenimente ale expoziţiei:

- Târgul de produse agricole “Toamna de aur” .
- Concursul “Fermier Lider”
Expoziţia internaţională specializată FARMER este:
 cea mai bună oportunitate pentru a studia propunerile de aplicare a celor mai recente progrese ştiinţifice;
 un număr mare de clienţi potenţiali şi, prin urmare, un venit suplimentar;
 rampă de lansare pentru stabilirea contactelor de afaceri, prezentări de produse, de familiarizare cu inovaţiile, promovarea de noi branduri pe piaţă.

Noutați dupa tema