
Agenția de Investiții „Invest Moldova” vă invită să participați la un sondaj național privind percepția ofertei turistice locale
Agenția de Investiții ,,Invest Moldova”, administrator al brandului de țară „Pomul Vieții” și promotor al experiențelor turistice autentice, îndeamnă cetățenii Republicii Moldova să participe în cadrul unui sondaj*, prin intermediul căruia ne propunem să aflăm percepția vis-a-vis de produsul turistic național.
Printre întrebările chestionarului se numără „Ce așteptări aveți de la o călătorie prin Republica Moldova?”, „Ce tip de odihnă vă place?”, „Cât sunteți gata să cheltuiți pentru o zi de odihnă în țară?”, „Ce fel de experiențe ar trebui să conțină pachetul de servicii turistice pentru o călătorie de weekend în Moldova?”.
Chestionarul este disponibil în limba română și rusă. Pentru completare, vă rugăm să accesați link-urile de mai jos:
Română - https://crowdvoice.info/index.php?r=survey/index&sid=474539&lang=ro
Rusă - https://crowdvoice.info/index.php?r=survey/index&sid=474539&lang=ru
Răspunsurile sunt foarte importante pentru reprezentanții sectorului turistic, fiind un instrument practic în crearea ofertelor pe potriva așteptărilor Dvs.
Sondajul este realizat de Agenția de Investiții ,,Invest Moldova” în cadrul campaniei naționale #NeamPornit, lansată pentru promovarea destinațiilor turistice din țară și susținerea agenților economici din industria turismului intern.
Prin intermediul sondajului, ne propunem să aflăm profilul și așteptările turistului local pentru ca agenții economici din industria turismului domestic și receptor și agențiile de turism să-și regândească și să diversifice oferta locală.
*Sondajul face parte dintr-un studiu mai complex: un sondaj online, unul la telefon și focus-grupuri. Vă invităm să completați chestionarul și să îndemnați și prietenii să o facă. Ulterior, vom elabora un set de recomandări pentru agențiile de turism și agenții economici din industrie pentru crearea produselor interne adaptate cerințelor pe piață.