Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Agenția de Investiții „Invest Moldova” vă invită să participați la un sondaj național privind percepția ofertei turistice locale

Agenția de Investiții „Invest Moldova” vă invită să participați la un sondaj național privind percepția ofertei turistice locale

Agenția de Investiții ,,Invest Moldova”, administrator al brandului de țară „Pomul Vieții” și promotor al experiențelor turistice autentice, îndeamnă cetățenii Republicii Moldova să participe în cadrul unui sondaj*, prin intermediul căruia ne propunem să aflăm percepția vis-a-vis de produsul turistic național.

Printre întrebările chestionarului se numără „Ce așteptări aveți de la o călătorie prin Republica Moldova?”, „Ce tip de odihnă vă place?”, „Cât sunteți gata să cheltuiți pentru o zi de odihnă în țară?”, „Ce fel de experiențe ar trebui să conțină pachetul de servicii turistice pentru o călătorie de weekend în Moldova?”.

Chestionarul este disponibil în limba română și rusă. Pentru completare, vă rugăm să accesați link-urile de mai jos:

Română - https://crowdvoice.info/index.php?r=survey/index&sid=474539&lang=ro

Rusă - https://crowdvoice.info/index.php?r=survey/index&sid=474539&lang=ru

Răspunsurile sunt foarte importante pentru reprezentanții sectorului turistic, fiind un instrument practic în crearea ofertelor pe potriva așteptărilor Dvs.

Sondajul este realizat de Agenția de Investiții ,,Invest Moldova” în cadrul campaniei naționale #NeamPornit, lansată pentru promovarea destinațiilor turistice din țară și susținerea agenților economici din industria turismului intern.
Prin intermediul sondajului, ne propunem să aflăm profilul și așteptările turistului local pentru ca agenții economici din industria turismului domestic și receptor și agențiile de turism să-și regândească și să diversifice oferta locală.
 
*Sondajul face parte dintr-un studiu mai complex: un sondaj online, unul la telefon și focus-grupuri. Vă invităm să completați chestionarul și să îndemnați și prietenii să o facă. Ulterior, vom elabora un set de recomandări pentru agențiile de turism și agenții economici din industrie pentru crearea produselor interne adaptate cerințelor pe piață.