Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volumul total al veniturilor din vânzări în sectorul comunicațiilor electronice din Moldova s-a ridicat, în 2020, la 5 miliarde 941,4 milioane lei, în scădere cu 3,8% față de 2019.

Volumul total al veniturilor din vânzări în sectorul comunicațiilor electronice din Moldova s-a ridicat, în 2020, la 5 miliarde 941,4 milioane lei, în scădere cu 3,8% față de 2019.

Acest lucru a fost raportat de Agenția Națională pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației (ANRCETI) , menționând că piața respectivă a fost marcată de aceleași tendințe, care se conturează al cincilea an consecutiv: recesiunea piețețelor de telefonie mobilă, telefonie fixă, transmisie și retransmisie a programelor audiovizuale, pe fundalul creșterii rapide a piețelor de acces la Internet mobil și la Internet fix. Vânzările pe piaţa de telefonie mobilă au scăzut cu 6,3% și au alcătuit 2,9 mlrd. lei, cele de pe piaţa de telefonie fixă s-au micșorat cu 14,4% şi au constituit circa 380 mil. lei, iar veniturile din vânzarea serviciilor de transmisie şi retransmisie a programelor audiovizuale s-au redus cu 5,1% şi au însumat 283,3 mil. lei. În același timp, veniturile din vânzările pe piața serviciilor de acces fix la Internet au crescut cu 1,6% - la 1 miliard 383 milioane lei, iar pe piața serviciilor de acces la internet mobil, au crescut cu 1,9% - la 1 miliard 208. 8 milioane de lei. Veniturile din alte activități din domeniul comunicațiilor electronice au crescut cu 4,1% - până la 714,8 milioane lei. Conform estimărilor ANRCETI, tendințele actuale pe piața serviciilor de comunicații electronice vor continua în următorii ani. Piețele de acces la serviciile de internet mobile și fixe vor rămâne cele mai rapide piețe din acest sector, iar tendințele de creștere a acestora vor fi stimulate de o creștere a gradului de influență asupra vieții cotidiene a cetățenilor, de o concurență sporită, precum și de o mai favorabilă oferte pentru utilizatorii acestor servicii. Potrivit ANRCETI, cel mai înalt nivel al venitului mediu lunar pe utilizator (ARPU) în 2020 a fost pe piața serviciilor fixe de acces la Internet - 166,6 lei (-5,4% până în 2019). Mărimea acestui indicator pe piața serviciilor dedicate de acces la internet mobil s-a ridicat la 91,7 lei (+ 8,8%), pe piața serviciilor de telefonie mobilă - 71,4 lei (-2,5%), pe piața serviciilor de televiziune cu plată - 44, 2 lei (+ 12,9%), în timp ce pe piața de telefonie fixă - 30 lei (-11,3%). // 04.05.2021 — InfoMarket

Noutați dupa tema