
80 de companii moldovenești din 4 sectoare-cheie vor participa, în octombrie-noiembrie 2024, la misiuni de export în Germania și România
Acest lucru a fost anunțat de Agenția de Investiții, menționând că a organizat ședințe de lansare cu companiile selectate, în cadrul cărora au fost prezentate detalii organizatorice și logistice ale viitoarelor misiuni de export. În Germania, 24 de companii moldovenești vor promova fructe proaspete și o selecție premium de băuturi alcoolice și nealcoolice. În România, 56 de companii vor explora oportunități internaționale în 4 sectoare principale: fructe, produse alimentare, mobilă, băuturi alcoolice și non-alcoolice. Obiectivele programului Misiuni de Export sunt de a sprijini întreprinderile locale să intre pe piețele internaționale, de a dezvolta parteneriate strategice prin sesiuni B2B și de a promova contractarea și creșterea exporturilor. Agenția de Investiții a felicitat toate companiile selectate, urându-le mult succes în aceste misiuni importante, care vor contribui la consolidarea prezenței Republicii Moldova pe piețele din Germania și România. Programul Misiuni de Export este implementat de Agenția de Investiții în parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului de Competitivitate al Băncii Mondiale (UIPAC). Mai multe informații despre program pot fi găsite la https://invest.gov.md/export-mission/ //13.09.2024 - InfoMarket.