Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Două drumuri din România, incluse printre cele mai spectaculoase șosele din Europa

Două drumuri din România, incluse printre cele mai spectaculoase șosele din Europa

Constructorul japonez Honda a lansat o hartă interactivă a „celor mai bune drumuri europene”, destinată proprietarilor modelului sport Civic Type R, pentru a marca 30 de ani de la debutul acestuia în Europa.

Din peste 120 de șosele spectaculoase, selectate pentru serpentinele și peisajele lor, două trasee din România au fost incluse în acest top de specialiștii japonezi, scrie Profit.ro.
Transfăgărășanul, printre șoselele de referință
Celebrul Transfăgărășan rămâne în topul celor mai cunoscute drumuri europene, alături de Pasul Stelvio din Italia sau North Coast 500 din Scoția.

Totuși, în ghidul Honda traseul este redat incomplet: el pornește din Curtea de Argeș și se termină după 62 de kilometri, în comuna Arefu, fără a traversa complet muntele până în județul Sibiu, așa cum se întâmplă în realitate pe cei 120 de kilometri ce durează aproximativ 2 ore și 40 de minute, punctează publicația citată.
Culoarul Rucăr-Bran, marea surpriză
Noutatea absolută o reprezintă includerea pentru prima dată într-un ghid internațional a Culoarului Rucăr–Bran, menționat ca „Bran Pass” (DN73).

Traseul pornește din Pitești și străbate localitățile Mioveni, Stoenești, Rucăr, Dâmbovicioara, Moieciu și Bran, ajungând în Brașov.

Honda îl extinde apoi pe DN E60 prin Pasul Bogata, până la Homorod, continuând chiar și pe un drum județean parțial neasfaltat, până în satul Almas din Harghita. În total, traseul are 217 km și se parcurge în peste 4 ore.
Drumuri spectaculoase din 25 de țări
Harta Honda Dream Drives reunește rute din 25 de țări, de la nordul Scoției până în sudul Spaniei, trecând prin zone de coastă sau drumuri montane sinuoase. Printre ele se numără trasee din Ungaria, prin peisajul vulcanic al regiunii Káli-medence, ori drumurile montane din jurul orașului Pianezze din Italia.

Drumurile au fost selectate de experți auto, dar și de pasionați de condus și fani Civic Type R. „Crearea unei hărți unice, interactive, pornind de la această colecție de drumuri special comandată și fără precedent, este modalitatea perfectă de a lansa Civic Type R în Europa. Fiind vârful performanței și manevrabilității Honda în istoria recentă, acestea prind viață cu adevărat atunci când sunt conduse pentru distracție”, a declarat Nik Pearson, Director General de Comunicare Corporativă la Honda Motor Europe.

spotmedia.ro

Noutați dupa tema