Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

”Luxul ostentativ” revine: Marile case de modă renunță la discreție pentru a atrage clienții

”Luxul ostentativ” revine: Marile case de modă renunță la discreție pentru a atrage clienții

După câțiva ani dominați de ”luxul discret”, eleganța discretă și fără logo-uri ostentative, industria modei de lux se îndreaptă din nou spre stiluri îndrăznețe, cu branding vizibil și designuri statement, relatează CNBC. Schimbările de direcție vin pe fondul scăderii cererii și al presiunilor comerciale, iar nume mari precum Gucci, Chanel, Versace sau Burberry își reconfigurează imaginea pentru a recâștiga relevanța, scrie News.ro.

Sub conducerea noilor directori creativi și odată cu numirea lui Luca de Meo la șefia Kering, branduri precum Gucci mizează pe colecții spectaculoase pentru a recăpăta atractivitatea, în timp ce Burberry revalorifică motivele tradiționale britanice pentru a-și consolida identitatea. Moncler experimentează colaborări rotative, iar Prada pune accent pe versatilitatea imaginii sale. O analiză a UBS arată că prețurile produselor de lux au crescut semnificativ în ultimii ani, însă doar brandurile ultra-exclusiviste precum Hermès, Rolex sau Cartier au susținut majorări consistente. Experții spun că abordările moderate de preț, combinate cu designuri îndrăznețe, ar putea avantaja mărcile aflate în reconstrucție, într-o piață în care afișarea luxului devine din nou o declarație de stil.

profit.ro

Noutați dupa tema