Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Pregătiţi-vă pentru cele mai ieftine bilete de avion din viaţa voastră: Companiile aeriene vor lansa tarife chiar şi de 9,99 euro pentru a-i convinge pe oameni să zboare din nou

Pregătiţi-vă pentru cele mai ieftine bilete de avion din viaţa voastră: Companiile aeriene vor lansa tarife chiar şi de 9,99 euro pentru a-i convinge pe oameni să zboare din nou

Anul de coşmar 2020 a îngenuncheat industra aeriană după un deceniu de profitabilitate susţinută, iar companiile au rămas „în aer”, la fel ca întreg universul conex al industriei, care include producători din industria aerospaţială, aeroporturi şi firme de leasing, potrivit Bloomberg.
În acest context, 2021 se conturează drept un an de tranziţie, întrucât ritmul în care îşi va reveni industria depinde de mai muţi factori, precum evoluţia campaniilor de vaccinare, situaţia financiară, politicile guvernamentale şi evoluţia virusului, care a dovedit o lipsă de predictibilitate.
Operatorii au înţeles că traficul nu va înregistra creşteri majore înainte ca vaccinul să ajungă la părţi mari din populaţie, astfel încât rata de infectare să fie redusă vizibil.
Chiar şi atunci, operatorii vor fi nevoiţi să facă eforturi suplimentare pentru a-i convinge pe oameni să zboare din nou.
În Europa, asta înseamnă că tarifele ar putea coborî chiar şi până la 9,99 euro, aşa cum a explicat Michael O Leary, CEO-ul Ryanair. Operatorul irlandez a decis să reducă numărul de zboruri programate în primele trei luni ale anului, din cauza incertitudinii care planează asupra industriei.
Alte idei vehiculate în industrie sunt atragerea pasagerilor prin pachete care includ cazare gratuită la hotel, pachete cu două bilete de călătorie la preţ de unu sau chiar asigurare de călătorie gratuită.
În altă parte a lumii, operatorul China Eastern Airlines a oferit călătorii nelimitate gândite ca pachet sub un singur preţ.
Rămâne de văzut cât va dura ca pasagerii să fie convinşi de ofertele operatorilor, înainte ca aceştia să le poată diminua şi să se poată întoarce spre o marjă de profit confortabilă.

Zf.ro