Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Vânzările celui mai important rival chinez al Tesla au crescut cu 880% în Marea Britanie, care devine cea mai mare piață a sa din afara Chinei

Vânzările celui mai important rival chinez al Tesla au crescut cu 880% în Marea Britanie, care devine cea mai mare piață a sa din afara Chinei

Producătorul auto chinez de vehicule electrice BYD a anunțat luni că a vândut 11.271 de mașini în Marea Britanie luna trecută, o creștere anuală de 880%, relatează CNBC.

Vânzările aduc totalul anual al companiei în țară la puțin peste 35.000 de unități, potrivit aceluiași anunț, ceea ce înseamnă că Marea Britanie a devenit cea mai mare piață a BYD din afara Chinei. În pofida creșterii, cota de piață a BYD în Marea Britanie rămâne la doar 2,2%.

Compania chineză, care și-a început activitatea ca producător de baterii pentru telefoane mobile și alte dispozitive electronice mici, este cunoscută pentru prețurile sale mai accesibile în comparație cu alți producători de vehicule electrice.

Prețurile pentru BYD Dolphin încep de la puțin peste 26.000 de lire sterline (34.913 dolari) în Marea Britanie, comparativ cu Model 3 de la Tesla, care costă în jur de 40.000 de lire sterline – deși Tesla are în plan lansarea unui model mai accesibil.

Modelele hibride SEAL U DM-i și electrice SEALION 7 ale BYD s-au dovedit populare în rândul consumatorilor britanici și au dominat vânzările, potrivit companiei. BYD a mai deschis luna trecută o fabrică de baterii în Marea Britanie, care deservește autobuze electrice.

Creștere a vânzărilor de vehicule electrice în Marea Britanie
Țara insulară a înregistrat vânzări robuste de mașini electrice în septembrie, după reintroducerea în iulie a unei subvenții pentru mașinile electrice, menită să facă vehiculele electrice mai accesibile pentru consumatori – deși vehiculele electrice chinezești au fost excluse din program.

Potrivit grupului de lobby Society of Motor Manufacturers and Traders, vânzările de vehicule complet electrice au crescut cu 29,1%, ajungând la 72.779 de unități comparativ cu anul precedent.

BYD a înregistrat de asemenea succes în Europa continentală, unde vânzările au crescut cu peste 200% până în august, depășind competitorul Tesla, ale cărui vânzări au scăzut cu peste 36%, conform grupului european de lobby ACEA.

Totuși, la nivel general, compania a raportat săptămâna trecută prima scădere anuală a livrărilor din 2025, înregistrând un declin de aproape 6%, deși cota sa de piață în China rămâne puternică.

BYD a depășit Tesla ca număr de autoturisme electrice livrate în ultimul trimestru din 2023, marcând prima ocazie în care compania condusă de Elon Musk a fost depășită la acest capitol.

hotnews.ro

Noutați dupa tema