Noutaţi

Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDatele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 August, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Shein își va deschide primele magazine permanente în Franța

Shein își va deschide primele magazine permanente în Franța

Gigantul asiatic de fast-fashion Shein a anunţat miercuri că a ales Franţa pentru a-şi deschide primele magazine fizice permanente, o premieră mondială şi un "angajament de revitalizare a centrelor oraşelor", potrivit brandului, care este acuzat în mod regulat de concurenţă neloială pentru că inundă piaţa cu produse la reducere vândute online, informează AFP, transmite Agerpres.
Şase magazine „vor fi deschisee începând din noiembrie”, primul în cadrul magazinului universal BHV Marais din Paris, urmat de alte cinci în magazinele Galeries Lafayette din Dijon, Reims, Grenoble, Angers şi Limoges, potrivit unui comunicat de presă publicat miercuri.
Pentru aceste magazine, Shein a încheiat un parteneriat cu Societe des Grands Magasins (SGM), o companie imobiliară comercială care deţine şi operează magazinele BHV Marais şi Galeries Lafayette, printre altele.

„Această alianţă este mai mult decât o simplă lansare – este un angajament de a revitaliza centrele oraşelor din Franţa, de a restaura magazinele universale şi de a dezvolta oportunităţi pentru pret-a -porter-ul francez”, a informat Shein, promiţând „crearea a 200 de locuri de muncă directe şi indirecte în Franţa în cadrul SGM”.

Înfiinţată în China în 2012 şi având acum sediul în Singapore, Shein este în principal o marcă de îmbrăcăminte şi accesorii, remarcată prin preţurile sale extrem de mici, abundenţa de produse şi marketingul agresiv.
Acuzat de poluarea mediului din cauza volumelor colosale introduse pe piaţă şi suspectată de condiţii de muncă nedemne – din cauza aprovizionării sale, în principal din China – Shein se află, de asemenea, în vizorul industriei textile şi de îmbrăcăminte, atât franceză, cât şi europeană.

Industria textilă acuză gigantul asiatic că creează o concurenţă neloială cu companiile europene prin nerespectarea standardelor europene privind mediul, drepturile sociale şi siguranţa consumatorilor. De asemenea, Shein este acuzat că profită de o măsură europeană de scutire a coletelor mici de taxe vamale, ceea ce îi permite să îşi expedieze produsele ieftin şi complică inspecţiile vamale.

Shein are 16.000 de angajaţi în întreaga lume şi în anul 2022 a generat venituri de 23 de miliarde de dolari (20 de miliarde de euro).

economica.net

Noutați dupa tema