Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Nissan anunță că nu va mai primi comenzi din SUA pentru SUV-urile „Infiniti” din cauza taxelor vamale impuse de Washington

Nissan anunță că nu va mai primi comenzi din SUA pentru SUV-urile „Infiniti” din cauza taxelor vamale impuse de Washington

Nissan Motor a devenit joi primul mare producător auto mondial care a anunțat că nu va mai accepta noi comenzi din Statele Unite pentru două modele de SUV-uri „Infiniti” produse în Mexic, ca urmare a taxelor vamale impuse de președintele american Donald Trump, relatează Reuters.

Nissan a mai precizat că va menține acum două schimburi de producție pentru SUV-ul „Rogue” la uzina sa din Smyrna, Tennessee, după ce în ianuarie anunțase că va elimina unul dintre cele două schimburi începând din aprilie.
Producătorul auto japonez nu va mai accepta comenzi suplimentare pentru SUV-urile Infiniti QX50 și QX55 destinate pieței americane, produse la uzina COMPAS pe care o operează împreună cu Mercedes-Benz în Mexic. Nissan a declarat că producția acestor modele va continua pentru piețele din afara SUA.

Nu este clar cât din producție este vândută în prezent pe alte piețe. Conform datelor agenției naționale de statistică din Mexic, cele două modele Infiniti au fost exportate din Mexic doar în SUA.

Un purtător de cuvânt din Japonia al Nissan a declarat vineri că modelele sunt livrate și pe alte piețe, cum ar fi Orientul Mijlociu și Canada, dar nu a putut furniza imediat mai multe detalii.
Taxele vamale globale de 25% anunțate de Trump la sfârșitul lui martie asupra importurilor de mașini și camioane în SUA au intrat în vigoare joi, la o zi după ce liderul de la Casa Albă a anunțat un nou val de taxe care au bulversat piețele financiare din întreaga lume.

Nissan se confruntă cu dificultăți în SUA din cauza unei game învechite de modele și a lipsei unor variante hibride. Compania este deosebit de vulnerabilă la noile taxe vamale deoarece exportă cele mai multe mașini din Mexic către SUA, dintre toți producătorii auto japonezi.

Problemele Nissan au determinat compania să își reducă de trei ori prognoza de profit în anul financiar recent încheiat și să vadă ratingul său de credit retrogradat la statutul de „junk”.
Noul director general al companiei, Ivan Espinosa, un mexican în vârstă de 46 de ani care anterior a fost responsabil cu planificarea, s-a angajat să reducă drastic timpul necesar Nissan pentru a dezvolta noi modele.

hotnews.ro

Noutați dupa tema