Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Honda și Nissan abandonează discuțiile pentru fuziune, după o mulțime de neînțelegeri ce nu au putut fi depășite

Honda și Nissan abandonează discuțiile pentru fuziune, după o mulțime de neînțelegeri ce nu au putut fi depășite

Honda și Nissan au abandonat joi, în mod oficial, discuțiile pentru o fuziune ce ar fi dus la crearea unui grup auto mondial cu afaceri anuale de 60 miliarde dolari. Negocierile au eșuat din cauza unui mare număr de neînțelegeri legate mai ales de rolul pe care Nissan l-ar fi avut în noua companie.

Cele două companii spun că vor continua colaborarea în diverse parteneriate, mai ales pe tema mașinilor electrice, scrie Reuters.

Honda are o capitalizare de piață de aproape cinci ori mai mare decât Nissan, în timp ce Nissan are probleme financiare și a pornit un program de restructurare.

Nissan este în căutare de noi parteneri, iar taiwanezii de la Foxconn, cel mai mare producător de electronice din lume, s-au arătat interesați de a intra în acționariatul Nissan.

Pe 23 decembrie 2024 au început negocierile pentru o fuziune care în 2026 ar fi trebuit să ducă la crearea celui de-al patrulea mare constructor auto al lumii, depășit la producție doar de Toyota, Volkswagen Group și Hyundai – Kia.

Publicația japoneză Nikkei scria la început de februarie că discuțiile s-au blocat în special din cauză că cele două părți nu ar fi căzut de acord asupra structurii viitorului holding. Sursele spuneau că cei de la Honda ar fi vrut ca Nissan să devină o simplă filială, condiția fiind considerată inacceptabilă de către șefii Nissan.

Surse citate de presa americană au spus că o serie de directori de la Honda nu susțineau planurile de fuziune cu Nissan din cauza problemelor financiare ale acestei companii. În această situație, Honda a impus câteva condiții stricte care prevedeau că cele două grupuri se vor uni doar dacă Nissan duce la bun sfârșit un plan amplu de restructurare. Disensiuni au apărut și fiindcă nu s-ar fi căzut de acord asupra sumelor care ar fi trebuit investite în posibile proiecte comune.

hotnews.ro

Noutați dupa tema