Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Volkswagen ia în considerare pentru prima oară în istoria sa ideea de a închide uzine auto din Germania

Volkswagen ia în considerare pentru prima oară în istoria sa ideea de a închide uzine auto din Germania

Volkswagen, cel mai mare grup auto european, va analiza pentru prima oară în istoria sa de 87 de ani ideea de a închide uzine auto din Germania, a anunțat compania, citată de Bloomberg.
Închiderile ar avea ca scop reducerea costurilor, iar Reuters scrie despre câteva miliarde de euro ce ar putea fi economisiți.
Ar fi vizate două unități: o uzină mare de mașini, dar și una de componente auto. Compania va încerca și să renunțe la pactul cu sindicatele prin care garanta siguranța job-urilor până în 2029, pact care este în vigoare din 1994.
Dacă s-ar concretiza ar fi primele închideri de uzine în Germania în istoria de 87 de ani a companiei și lupta cu sindicatele nu va fi ușoară.
„Situația este extrem de tensionată și nu poate fi depășită prin simple tăieri de costuri”, a spus Thomas Schaefer, CEO al brand-ului VW.
Factori precum mediul economic dificil, noii concurenți auto din Europa și scăderea competitivității economiei germane fac necesară luarea unor măsuri suplimentare, a declarat directorul executiv al grupului Volkswagen, Oliver Blume.
Marca Volkswagen, de departe cea mai mare din grup la capitolul mașini vândute, este pe cale de a intra într-un plan de restructurare care-și propune o reducere a costurilor cu 10 miliarde euro până în 2026. Marca trebuie să-și calibreze nivelul cheltuielilor, pentru a face față la trecerea la o gamă formată din vehicule electrice, scrie Reuters.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema