Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Iulie, a.2025Dr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Patronul unei companii americane explică de ce nu a crescut niciodată prețul în 32 de ani

Patronul unei companii americane explică de ce nu a crescut niciodată prețul în 32 de ani

Don Vultaggio, cofondatorul și CEO-ul Arizona Iced Tea, un producător american de băuturi răcoritoare, a explicat de ce compania sa nu a majorat prețurile de 32 de ani, relatează Business Insider.
Deși poartă numele Arizona, statul american cunoscut pentru că este locul în care se află Marele Canion, compania nu are nicio legătură cu acesta, Vultaggio afirmând chiar că nu a fost niciodată acolo.
El a fondat compania la New York în 1992 alături de un prieten al său, cei doi fiind inspirați de succesul de care se bucurau la momentul respectiv băuturile răcoritoare ale Snapple.
Vândute la doze mari de 680 de mililitri, băuturile Arizona (brandul este stilizat AriZona pe doze) s-au bucurat rapid de succes iar Vultaggio a rămas până în ziua de azi la conducerea companiei, alături de cei doi fii ai săi.
Un alt lucru care nu s-a schimbat este prețul băuturilor Arizona Iced Tea: 99 de cenți.
Compania americană și-a păstrat dozele emblematice neschimbate
Vultaggio a fost întrebat în timpul unui interviu acordat săptămâna aceasta popularei emisiuni Today difuzată de NBC News, cum a putut să mențină prețul în contextul inflației galopante înregistrate și de SUA în ultimii ani, păstrând totodată dimensiunea produselor (deci fără „shrinkflation”).
„Le facem mai repede, le transportăm mai bine, le livrăm mai aproape, dozele sunt mai subțiri”, a explicat el.
Prezentatoarea TV Savannah Sellers l-a întrebat de ce nu alege totuși să mărească prețurile pentru a-și majora marja de profit, având în vedere că rivalii Arizona Iced Tea își vând produsele asemănătoare la prețuri mai mari.
„Avem succes. Nu avem datorii. Noi deținem totul”, a răspuns el.
„De ce [nu majorăm prețurile]? De ce ar trebui oamenii care au dificultăți în a-și plăti chiria să plătească mai mult pentru băutura noastră?”, a întrebat retoric Vultaggio.
„Poate este modul meu mărunt de a da înapoi [comunității]”, a mai spus acesta.

Hotnews.ro

Noutați dupa tema